تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 ساعت 10:03

هدايتي در يک قدمي بازگشت به پرسپوليس

پرسپوليس درگير مسائل مديريتي است، اتفاقاتي که باشگاه سرخپوش پايتخت را جان به لب کرده است.

خبرآنلاين: مديريت باشگاه پرسپوليس طي يک دهه اخير را مي توان در يک کلمه خلاصه کرد: «ناکام» و در پس اين کلمه به دنبال حوادثي بود که سال هاست پرتماشاگرترين تيم آسيا (به اعتقاد سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال قاره) را در مرداب ناکامي ها فرو برده است.

پرسپوليس از زمستان سال قبل تا کنون يعني کمتر از يکسال، بدترين مدل مديريتي را داشته است. رويانيان استعفا کرد و رفت، سپس نوبت به علي پروين رسيد که بيايد، ناکام باشد و برود. بعد از پروين، عليرضا رحيمي سکان مديريت را در دست گرفت اما چون به خواسته هيات مديره يعني اخراج دايي پشت کرد، اخراج شد. بهروز منتقمي نام مدير بعدي باشگاه پرسپوليس بود که او نيز رفتني شد تا شخصِ حميدرضا سياسي مديرعامل شود. سياسي هم خيلي زود بازداشت شد. شهد مديريت در کام او فرو نرفته بود که به چند جرم و با پرونده اي پيچيده و سوال برانگيز به زندان رفت. در اين مدت پرسپوليس نه مديري دارد، نه هيات مديره کاملي و نه حتي يک سرپرست که کارها را جلو ببرد.

با اين حال سياسي حتي پس از آزادي نيز دليلي براي ماندن نمي يابد، همان طور که يکي از نزديکان به سياسي به برخي دوستانش گفته: خانواده ما تصميم به تيمداري در رشته فوتبال ندارد و حميدرضا پس از آزادي از زندان به شغل قبلي خود برمي گردد.

اما در همين اوضاع و احوال، اخبار جالبي از سمت وزارت ورزش به گوش مي رسد. شايد خبر مذاکره مسئولان عالي رتبه وزارت ورزش با تعدادي از مديران پرقدرت سابق از جمله ناصر شفق يا حبيب کاشاني براي بازگشت از پرسپوليس را شنيده باشيد اما احتمال مديريت حسين هدايتي در اين باشگاه تازگي دارد.

منابع نزديک به وزارت ورزش تاکيد مي کنند هدايتي توانسته مذاکرات خوبي با تصميم گيرندگان آينده پرسپوليس داشته باشد. خروجي اين مذاکرات، نزديک شدن هدايتي به باشگاه پرسپوليس است. او شايد آخرين گزينه وزارت ورزش باشد و همين مساله، عابربانک را حسابي به پرسپوليس نزديک کرده است.

البته گمانه زني ها ادامه دارد مثلا گفته مي شود هدايتي رياست هيات مديره را برعهده خواهد گرفت و حسين نژاد فلاح عضو سابق هيات مديره پرسپوليس، مديرعامل اين باشگاه خواهد شد.

اين اخبار، مي تواند شرايط باشگاه را دگرگون کند اما براي رسيدن به پاسخ نهايي بايد حداکثر يک هفته ديگر صبر و حوصله به خرج داد. اين تازه شروع کار است، بايد ديد تصميم آخر مسئولان وزارت ورزش در قبال واگذاري پرسپوليس چيست؟

1240 نمایش

نظر دادن