تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 ساعت 10:02

نيلسون با گسترش فولاد تمام کرد

دروازه بان برزيلي پرسپوليس ساز جدايي را کوک کرده و پس از خداحافظي با هواداران اين باشگاه در پي حضور در باشگاه تبريزي است.

به گزارش آخرین نیوز، نيلسون کوره آ با پرواز ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) تبريز، تهران را به مقصد اين شهر زيبا ترک کرد. مقصد اصلي اين بازيکن، باشگاه گسترش فولاد بود. او چندي پيش از اين باشگاه پيشنهاد همکاري دريافت کرده بود.

البته پيشنهاد گسترشي ها مربوط به ابتداي فصل است. مهدي تارتار سرمربي سابق آبي پوشان تبريزي به صورت جدي به دنبال عقدقرارداد با نيلسون بود ولي اين گلر برزيلي قرارداد با پرسپوليس را تمديد کرد تا پس از گذراندن يک فصل خوب در ليگ قبلي، در اين فصل نيمکت نشيني را تجربه کند.

او چند روز قبل در مصاحبه با روزنامه خبرورزشي و خبرگزاري خبرآنلاين اعلام کرده بود شايد در انتخاب دوباره پرسپوليس دچار اشتباه شد و سپس با هواداران پرسپوليس خداحافظي کرد و گفت به زودي از اين تيم جدا مي شود. به نظر مي رسد قصد نيلسون، حضور در تبريز و پوشيدن پيراهن گسترش است چون اين بازيکن صبح امروز (چهارشنبه) در تبريز مذاکرات مفيدي با باشگاه گسترش داشت به حدي که خبر رسيد توافقات نهايي صورت گرفته است.

اين دروازه بان پا به سن گذاشته عصر فردا (پنجشنبه) به باشگاه پرسپوليس مي رود تا رضايتنامه اش را از مسئولان اين باشگاه دريافت کرده و راهي تبريز شود.

منبع: خبرآنلاين

1484 نمایش

نظر دادن