تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آذر 1393 ساعت 10:18

توافق 500 میلیونی استقلال با بدترین خریدش!

رافائل داسیلوا گلر برزیلی استقلال بدون یک دقیقه بازی برای این تیم در لیگ ‌برتر قراردادش را فسخ خواهد کرد تا برای همیشه ایران را ترک کند.

 

داسيلوا در ابتداي فصل با قراردادي به ارزش 240 هزار دلار به استقلال پيوست و در همان روزهاي ابتدايي حضورش طبق توافق 40 درصد قرارداد را به صورت نقد دريافت كرد. 96 هزار دلار به حساب گلر برزيلي واريز شد به اين اميد كه بتواند جاي خالي مرد شماره يك سال‌هاي گذشته را پر كند تا غيبت مهدي رحمتي به چشم نيايد اما داسيلوا تنها در تورنمنت جام شهدا مقابل پيكان در ديدار رده‌بندي به ميدان رفت و بعد از آن تنها به عنوان ذخيره محسن فروزان روي نيمكت نشست و 17 بازي ليگ‌ برتر و 3 بازي جام‌ حذفي را نظاره‌گر بود تا ركورد جالب توجهي از نظر نيمكت‌نشيني در فصل جاري به ثبت برساند.

همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد اين وضعيت كمي كار را براي داسيلوا پيچيده‌تر كرد تا او به فكر جدايي از استقلال بيفتد، تصميمي كه باب ميل استقلالي‌ها بود چون بدشان نمي‌آمد به جاي اين گلر نه چندان مطمئن زمينه جذب يك مدافع خارجي را فراهم كنند؛ به همين خاطر صبح ديروز نشستي در باشگاه برگزار شد تا رافائل داسيلوا و مديربرنامه‌هايش به ديدار افشارزاده و علي نظري‌جويباري بروند.



مديران استقلال بعد از شنيدن صحبت‌هاي داسيلوا بحث جدايي و فسخ قرارداد اين بازيكن را پيش كشيدند و مقرر شد باشگاه ابتدا حقوق عقب افتاده ماهانه داسيلوا را پرداخت كرده و دو ماه هم بيشتر غرامت بدهد تا گلر برزيلي حاضر به فسخ قراردادش شود، پيشنهادي كه تا حدودي نظر مساعد داسيلوا را جلب كرد اما او اعلام كرد اگر تا فردا اين پول به حسابش واريز شود قراردادش را فسخ خواهد كرد در غير اين صورت تا روز آخر مي‌ماند و باشگاه هم بايد پول او را تمام و كمال پرداخت كند. با احتساب 96 هزار دلار پيش‌پرداخت و 6 ماه حقوق 10 هزار دلاري مي‌توان گفت رافائل داسيلوا با 156 هزار دلار (546 ميليون تومان) گران‌ترين نيمكت‌نشين تاريخ ليگ ‌برتر فوتبال ايران خواهد بود تا در اين بين باشگاه استقلال در بحبوحه بحران‌هاي مالي با فشار شديدي به خاطر كنار گذاشتن دروازه‌بان برزيلي روبه‌رو شود.

خبر ورزشی

 

1211 نمایش

نظر دادن