تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 ساعت 17:06

اعلام قيمت پرسپوليس و استقلال در هفته آينده

حسینی گفت: ما قصد نداریم بدهی های این دو باشگاه را اعلام کنیم. کاری که ما انجام می‌ دهیم محاسبه قیمت برند و ارزش فعلی باشگاه و کسر بدهی ها و ذخایر از آن است تا قیمت پایه پرسپولیس و استقلال برای مزایده دربیاید.

ميرعلي اشرف عبدالله پوري حسيني رئيس سازمان خصوصي سازي از اراده محکم دولت براي خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس خبر داد.

به گزارش ورزش سه، وی در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا که وزارت ورزش دو تیم استقلال و پرسپولیس را با بدهی های بالا به سازمان خصوصی سازی تحویل داده تا آنها ورشکسته به نظر برسند، اینطور جواب داد: واقعیت این است که هر شرکتی که در معرض واگذاری باشد ادعاهایی علیه اش صورت خواهد پذیرفت و لاجرم این شرکت ها طلبکارهایی خواهند داشت و طلبکارها به دنبال احقاق حق خود هستند. ما قرار نیست دیواری دور این دوتیم بکشیم که کسی نتواند از آن بپرد. استقلال و پرسپولیس موجوداتی زنده هستند.

او در توضیح می‌ افزاید: چه زمانی که استقلال و پرسپولیس دولتی بوده اند و چه در آینده که حتما خصوصی خواهند شد، ادعاهایی در مورد مطالبات مالی علیه آنها وجود خواهد داشت. البته محکمه هم هست و اگر باشگاه محکوم بشود، باید وجه را بپردازد. در این بین تنها ممکن است خریدار مورد غبن واقع شود و احساس کند سرش کلاه رفته چون خریدار می‌ تواند ادعا کند که بدهی ها باید در صورت های مالی نوشته می‌ شده است که البته در این باره در اصل 44 پیش‌بینی های دقیق صورت گرفته است.

حسینی درباره قیمت پایه پرسپولیس و یا استقلال می‌ گوید: ما قصد نداریم بدهی های این دو باشگاه را اعلام کنیم. کاری که ما انجام می‌ دهیم محاسبه قیمت برند و ارزش فعلی باشگاه و کسر بدهی ها و ذخایر از آن است تا قیمت پایه پرسپولیس و استقلال برای مزایده دربیاید.

به گفته حسینی اگر جلسه واگذاری شنبه تشکیل بشود، قیمت تصویب و اعلام خواهد شد.

893 نمایش

نظر دادن