تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 ساعت 13:36

قول وزير ورزش براي کمک به پرسپوليس

آریا: حسين کلاني بدون شک يکي از پيشکسوتان خوش سابقه باشگاه پرسپوليس است که از محبوبيت خاصي هم بين هواداران پرسپوليس برخوردار اسن.کلاني که هم اکنون عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس است نگران وضعيت باشگاه محبوبش است.در مورد آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس گفتگويي داشتيم با اين عضو هيات مديره پرسپوليس که در ادامه مي خوانيد.
آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس به چه صورت است؟
وضعيت باشگاه هيچ فرقي نکرده و مثل سابق است.فعلا همه منتظر هستند تا اقاي سياسي مشکلشان حل شود و تشريف بياورند باشگاه تا باشگاه همان روال عادي خودش را طي کند.همچنين سازمان خصوصي سازي کارهايش تمام شود و تيم را به مزايده بگذارند تا تيم تحويل خريدارش شود.
مشخص نيست مشکل حميد رضا سياسي کي حل خواهد شد؟
بالاخره حل خواهد شدتا انجايي که من اطلاع دارم مشکل ايشان بابت مسائلي مثل اسپانسر و لغو قرار داد است و دليل احضار ايشان نيز اين مسائل است مگر اينکه مسائل ديگري در ميان باشد که ما از آنها اطلاعي نداريم.
اينکه منتقمي سرپرست پرسپوليس شده است تا در غياب سياسي کارها را انجام دهد درست است؟
من اطلاعي از اين موضوع ندارم و اقاي کاشاني در جريان اين مسائل هستند.

در جلسه ديروز با وزير ورزش چنين موضوعي مطرح نشد؟
ان جلسه براي مجمع عمومي بود که در مورد دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بود. متاسفانه من خيلي دير به اين جلسه رسيدم.ولي اقاي وزير را ديديم و از ايشان خواستيم به باشگاه کمک بکنند .ايشان هم گفتند من تمام تلاش خودم را مي کنم که کمک بکنم.در مورد اقاي منتقمي بايد بگويم ايشان از قبل در کارهاي مديريتي به اقاي سياسي کمک مي کردند ولي اينکه جديداً حکمي براي ايشان صادر شده باشد براي سرپرستي من اطلاعي ندارم.
شايعاتي که در مورد رفتن حميد درخشان مطرح است چقدر صحت دارد؟
نه اصلا درستر نيست.من فکر مي کنم حميد درخشان به عنوان يک پرسپوليسي در زمان بحران تيم در کنار پرسپوليس خواهند بود.من خودم هم گفتم اگر تا اخر هفته حميد رضا سياسي به باشگاه نيايند من هم نمي توانم همکاري کنم. براي اينکه اعتقاد دارم بايد يک کسي به باشگاه بيايد که بتواند کاري براي تيم انجام دهد. وقتي کاري از دست من بر نمي آيد خيلي بهتر است که کسي به جاي من بيايد که بتواند کاري براي باشگاه انجام دهد.
البته حضور پيشکسوتان محبوبي مثل شما در پرسپوليس باعث خوشحالي هواداران است.نگران اين نيستيد با رفتن شما افرادي بيايند که سابقه درخشاني در پرسپوليس نداشته باشند؟
الان باشگاه پرسپوليس در مقطعي قرار دارد که شايد تا يک ماه اينده واگذار شود .وقتي هم واگذار شود کساني تيم را در اختيار مي گيرند صاحب تيم هستند و انها تصميم مي گيرند که چکار بکنند و از چه کساني در باشگاه استفاده کنند..مطمئناً نقش من نمي تواند در اين باشگاه پررنگ باشد.من به عنوان يکي از  قديمي هاي پرسپوليس و به عنوان کسي که هوادار تيم هست مثل همه مردم دلم براي باشگاه محبوبم مي تپد.اما الان شرايط طوري نيست که من بتوانم کاري براي اين تيم انجام دهم.امکان دارد اگر شخص ديگري جايگزين من در هيات مديره شود خيلي بهتر بتواند کارها را انجام دهد.مضافاً اينکه من عضو علل بدل هيات مديره هستم.بايد به اين موضوع هم اشاره کنم که چه در گذشته و چه در حال هر مشاوره اي از من در مورد باشگاه پرسپوليس خواستند در خدمت بوده و خواهم بود.الان باشگاه پرسپوليس شرايط سختي را سپري مي کند.تيمي که قرار است در جام باشگاه اسيا و در اين گروه سخت به ميدان برود نمي تواند يارگيري کند.هم اکنون بايد اردوهاي تيم و هزينه ها مشخص شود و اين مسائل بدون حضور مديرعامل ممکن نيست.

همانطور که اشاره کرديد الان پرسپوليس در گروه سختي قرار گرفته و نمي تواند حتي بازيکن بگيرد و اينها مشکلاتي است که به تيم ضربه مي زند.
فدراسيون و سازمان ليگ صد در صد حتي اگر زمان نقل و انتقالات هم تمام شود شرايط تيم را درک مي کنند و کمک خواهند کرد.در ضمن اگر اقاي سياسي  که بارها براي تيم مايه گذاشته اند هم تشريف اورده و دوباره مشغول به کار شوند انقدر باشگاه پرسپوليس را دوست دارند که نهايتاً سعي خواهند کرد جبران اين زمان از دست رفته و کمبودها را بکنند.

786 نمایش

نظر دادن