تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1393 ساعت 11:40

علی کفاشیان: فیفا پولی نداده که به کی‌روش بدهیم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کار نمایندگان ایران در آسیا بسیار مشکل است و از کمک به آنها غفلت نمی‌کند، گفت: هنوز پولی از سوی فیفا به حساب فدراسیون واریز نشده که بخواهیم آن را به کی‌روش دهیم.

به گزارش وب سایت نود، علی کفاشیان با تائید صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر لزوم تقویت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در نشست روز دوشنبه که در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، صحبت‌هایی در مورد تقویت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صورت پذیرفت.

وی افزود: تیم‌های آسیایی با سرمایه گذاری کامل و آمادگی بسیار بالایی پا به لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارند و ما می‌دانیم کار نمایندگان ایران در این بازی‌ها بسیار مشکل است، از این رو می‌بایست تیم‌های ما با آمادگی کامل پا به این رقابتها بگذارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که فدراسیون چه اقدامی را برای تقویت تیم‌ها انجام می‌دهد؟، تاکید کرد: به طور قطع هر کاری از دست ما برآید، انجام می‌دهیم اما حقیقت این است چندان دست‌مان باز نیست. تردید نکنید اگر کمکی از فدراسیون فوتبال بربیاید ما از آن غفلت نمی‌کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال امید نیز خاطرنشان کرد: در نشست روز دوشنبه قرار شد کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم‌گیری کند اما منتظر حضور حبیب کاشانی در جلسات خود هستیم تا با مشورت ایشان بهترین گزینه را انتخاب کنیم. می‌دانم به اندازه کافی زمان را از دست داده‌ایم از این رو می‌بایست در طول همین هفته به جمع بندی نهایی برسیم.

کفاشیان در مورد حقوق کی‌روش و اینکه گفته می‌شود قرار است پاداش فیفا به سرمربی تیم ملی اختصاص یابد، یادآور شد: هنوز پولی به حساب ما از سوی فیفا واریز نشده که بخواهیم آن را به کی‌روش بدهیم. به شایعات توجه نکنید و مطمئن باشید در این مورد هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی در مورد تیم راه‌آهن نیز خاطرنشان کرد: لیگ فعلا ۵۰ روز تعطیل است و حتما در طول این مدت ما به وضعیت مالکیت این تیم رسیدگی می‌کنیم. فدراسیون علاقه دارد، همچنان این تیم ریشه دار در لیگ برتر باقی بماند اما قبل از آن باید وضعیت مالکیت این تیم مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد خبر استعفای حسن‌زاده از ریاست کمیته انضباطی گفت: حسن‌زاده استعفا نداده و تنها كمی چربی خونش بالا رفته است. بزودی حال ایشان خوب می‌شود و مانند گذشته به كميته انضباطی باز می‌گردد.

613 نمایش

نظر دادن