تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آذر 1393 ساعت 14:41

نخستین مصاحبه کی روش در ژوهانسبورگ

ملی پوشان فوتبال ایران به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از آغاز شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا، دیروز (یکشنبه ۲۳ آذر) ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی شدند.

آخرین نیوز: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه 21 آذر و پس از پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، فهرست 23 بازیکن حاضر در اردوی آفریقای جنوبی را اعلام کرد.

کی‌روش پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی، حدود 13 بازیکن از این جمع را انتخاب کرده و به همراه لژیونرها فهرست نهایی را برای سفر به استرالیا و حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام می کند.

تیم ملی قرار است در این اردو، چند دیدار تدارکاتی برگزار کند ولی هنوز اسامی این تیم ها اعلام نشده است.

همزمان با ورود ملی‌پوشان به ژوهانسبورگ، تعطیلات آفریقای جنوبی نیز به خاطر کریسمس از 14 دسامبر (23 آذر) آغاز می شود و لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی نیز که پنجشنبه و جمعه 20 و21 پیگیری شد از شنبه 22 آذر به مدت 50 روز به تعطیلات نیم فصل رفت.

تیم ملی فوتبال ایران شش روزمانده به آغاز جام ملت ها و درآخرین دیدار تدارکاتی خود با تیم عراق روبه رو می شود و قبل از آن روز 7 دی با فلسطین دیدار می کند.

ایران درگروه سوم این رقابت ها و با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه است. نخستین دیدار ملی پوشان فوتبال کشورمان درچارچوب این مسابقات روز 21 دیماه برابر تیم بحرین خواهد بود.

مسئولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اینکه متوجه حضور تیم ملی ایران شدند گیت ویژه ای را برای گذر ملی پوشان ایران باز کردند تا کادر فنی و بازیکنان ایران در کمترین زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفریقای جنوبی را طی کنند.

590 نمایش

نظر دادن