تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 آذر 1393 ساعت 16:53

همه اشتباهات سوشا در پرسپوليس!

سوشا مکاني دروازه‌بان نسبتا جوان اما باتجربه پرسپوليس در مسابقه امروز يک گل عجيب ديگر هم دريافت کرد تا تعداد اشتباهات مستقيمش در بازي هاي پرسپوليس به رقمي غيرقابل باور برسد.
به گزارش "ورزش سه"، سوشا که درخشش های تعیین کننده ای برای پرسپولیس داشته، امسال گل هایی دریافت کرده که در عمر فوتبالش بی سابقه بوده است، گل هایی شبیه به گل به خودی که می‌ تواند فشاری وحشتناک به دروازه‌بان وارد کند. اما اشتباهات سوشا را مرور کنیم:

پرسپولیس ـ نفت
سوشا لیگ‌برتر فوتبال ایران را با پیراهن شماره یک پرسپولیس آغاز کرد اما در همان بازی اول مقابل نفت، یک گل به خودی غیرقابل انتظار را وارد دروازه پرسپولیس کرد. در این بازی ضربه غلامرضا رضایی بعد از برخورد به سوشا تبدیل به گل اول نفتی ها شد. سوشا بعد از این مسابقه 4 بازی نیمکت نشین شد.

پرسپولیس ـ تراکتورسازی
سوشا بعد از نیمکت نشینی دوباره در شرایط خوبی قرار گرفته بود، اما در بازی تراکتورسازی روی یک توپ ارسالی بلند با یک همکاری دیده نشده، با محسن بنگر باعث گل اول تراکتور و بازگشت قرمزپوشان به بازی و سپس شکست پرسپولیس شد، شکستی که در نهایت تعویض علی دایی را در پی داشت.

پرسپولیس ـ استقلال‌خوزستان
سوشا پس از درخشش بازی مقابل راه‌آهن در مسابقه با استقلال‌خوزستان هم گل بد دیگری خورد. گلی که توسط مهدی مومنی وارد دروازه پرسپولیس شد. البته هواداران پرسپولیس در پایان بازی به شدت به تشویق سوشا پرداختند تا این دروازه‌بان روحیه اش را از دست ندهد. سوشا بعد از این مسابقه 2 بازی نیمکت نشین شد و در بازی پیکان به میدان آمد و کلین شیت کرد.

پرسپولیس ـ گسترش فولاد
گل اولی که سوشا در این مسابقه خورد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما گل دوم گسترش با ضربه میلاد جهانی باز هم با اشتباه سوشا رقم خورد تا او دربی را از دست بدهد.

پرسپولیس ـ فولاد
این یک شاهکار واقعی بود، محسن بنگر پاس به عقبی با ارتفاعی تقریبا بلند به سمت دروازه فرستاد تا سوشا با زدن سایه توپ باعث گل اول فولاد بشود.
روی گل دوم فولاد هم این خروج اشتباه سوشا مکانی بود که فرصت را در اختیار فولاد قرار داد.

دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه اعلام فهرست تیم‌ملی اشتباه بدی انجام داد. او امسال در جام‌حذفی درخشش فوق العاده ای برای پرسپولیس داشته ولی پرسپولیس در نیمه نهایی به ذوب‌آهن باخت تا ماموریت او ناقص باقی بماند.
1098 نمایش

نظر دادن