تاریخ انتشار: شنبه, 08 آذر 1393 ساعت 10:48

عابديني، فتح الله زاده و هدايتي عليه خادم

خبرآنلاين/ برنامه ورزش از نگاه دو که جمعه شب از شبکه دو سيما و با اجراي علي جوادي روي آنتن رفت، باز هم به چالش کشيده شد.

در اين برنامه، عابديني، فتح الله زاده و خادم حاضر شدند تا در مورد مسائل خصوصي سازي پرسپوليس و استقلال صحبت کنند اما در اواخر بحث، ماجرا به چالش ميان عابديني و خادم بر سر واگذاري پرسپوليس کشيده شد.
عابديني به دنبال اين سوال مي گشت که چطور ممکن است به يکباره يک نفر از خارج از دايره مديريت فوتبال وارد هيات مديره باشگاه پرسپوليس شود و سپس عنوان مديرعاملي اين باشگاه را تصاحب کند. خادم نيز در پاسخ، ماجراي واگذاري پرسپوليس را از ابتدا تشريح کرد و گفت: مجمع در اين مورد تصميم گيري کرد که هيات مديره اين طور چيده شود اما انتخاب مديرعامل با هيات مديره بود نه مجمع.
عابديني همچنين به دنبال اين سوال بود که چرا مدام مي گويند پرسپوليس بايد به بخش خصوصي واگذار شود در صورتي که پرسپوليس از ابتدا نيز تحويل بخش خصوصي بود اما بعدها دولتي شد.
خادم با رد اين مساله عنوان کرد در آن زمان، مديريت باشگاه باز هم دولتي بود نه خصوصي و سپس رو به عابديني گفت: شما يا حرف مرا باور داريد يا الان مي گوييد من دروغ مي گويم.
عابديني نيز در پاسخ گفت: متاسفانه شما دست به شکايت تان قوي است و من نمي توانم هر حرفي را به زبان بياورم و صحبت هايي که در دلم مانده را مطرح کنم که خادم فورا جواب داد: اگر مدرکي داشتيد، حتما آن را رو مي کرديد. اگر مدرکي داريد در موردش حرف بزنيد.
عابديني نقبي به گذشته زد و ضمن پرده برداري از اين ماجرا که وزارت ورزش با کريم باقري براي حضور در هيات مديره صحبت کرده، از خادم خواست در مورد مذاکراتش با حسين هدايتي قبل از اتمام سال 92 توضيح بدهد که خادم گفت: هدايتي به ما اعلام کرد دوست دارد رئيس هيات مديره باشد و ما هم جواب داديم اين امکان وجود ندارد.
سپس هدايتي روي خط برنامه آمد و به صورت تلفني تمام ادعاهاي خادم را رد کرد. او گفت: من هرگز نگفتم حاضرم 5 ميليارد تومان به پرسپوليس کمک مي کنم در ضمن در مذاکره با آقاي خادم گفتم مي خواهم 4 نفر را به هيات مديره بياورم ولي اصلا اين موضوع مطرح نشد که من رئيس هيات مديره شوم.
علي فتح الله زاده مديرعامل سابق باشگاه استقلال که در استوديو بود، نيز گفت: آقاي خادم! شما نبايد بگوييد خودتان يک نفره مشغول خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هستيد چون اين امر قانون است و شما هم ملزم به رعايت قانون.
فتح الله زاده ادامه داد: من از شما مي پرسم، آقاي خادم! شما چطور بدون اينکه مزايده بگذاريد، اين دو باشگاه را به اسپانسرها واگذار کرديد؟
اين بحث چالشي قرار شد در هفته آينده و با همين مهمانان ادامه يابد تا مشخص شود که چرا خادم دست به خصوصي سازي باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس کرده در حالي که فقط منويات وزارت ورزش و جوانان در آن ديده شده نه نظرات کارشناسي.

1374 نمایش

نظر دادن