تاریخ انتشار: شنبه, 08 آذر 1393 ساعت 01:03

فتح‌الله‌زاده: مشکل نه قلعه‌نويي است نه افشارزاده

مديرعامل سابق استقلال اعتقاد دارد که مشکلات نتيجه هاي استقلال نه کادرفني است و نه مديرعامل اين تيم.

به گزارش آخرین نیوز، بعد از حذف استقلال از جام‌حذفی، شکست دربی و نتایج ضعیف این تیم در لیگ‌برتر حالا حرف و حدیث های زیادی در مورد برکناری امیر قلعه‌نویی شنیده می‌ شود. خیلی ها امیر قلعه‌نویی را در پایان خط مربیگری در استقلال می‌دانند.

با این حال علی فتح‌الله‌زاده به "ورزش سه" گفت: بی انصافی است که درمورد قلعه‌نویی اینطور حرف بزنیم. او فردی است که برای استقلال جام های زیادی آورده و آبی ها خیلی از موفقیت های یک دهه اخیرشان را مدیون او هستند. من فکر می‌ کنم همه باید کمک کنیم تا امیر قلعه‌نویی بتواند تیم را از این شرایط خارج کند.

او در مورد افشارزاده هم نظری شبیه به قلعه‌نویی دارد: واقعا افشارزاده تحت فشار است، به خوبی درکش می‌ کنم که در این روزها چه می‌ کشد. یادتان نرود او هنوز یک سال نشده که به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شده است. پس حداقل یک سال زمان می‌ خواهد تا بتواند استقلال را با اهداف خودش اداره کند. افشارزاده مدیری است که بارها توانایی های خود را در عرصه مدیریت ورزشی نشان داده است.

فتح‌الله‌زاده دوست ندارد در شرایط فعلی در مورد دلیل نتیجه نگرفتن استقلال حرف بزند: فعلا من حرفی نمی‌ زنم استقلالی هستم و الان دوست ندارم صحبتی کنم که باشگاه را به هم بریزم. امیدوارم استقلال با تدابیری که برای آن اندیشه می‌ شود هر چه زودتر بتواند به روزهای خوبش برگردد.

مدیرعامل سابق استقلال ادعا می‌ کند که بعد از شکست استقلال برابر ذوب‌آهن به بیمارستان منتقل شده است: من از آن دسته افراد نیستم که منتظر بنشینم تا استقلال شکست بخورد و بعد از آن مصاحبه کنم و دنبال به هم ریختن تیم باشم. خدا می‌ داند بعد از شکست استقلال برابر ذوب‌آهن فشارم 18 روی 12 بود و به بیمارستان رفتم. دوستانم دیدند که چه حالی داشتم.

 

745 نمایش

نظر دادن