تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 ساعت 08:00

محمدنوری:از گلم به استقلال این قدر شاد بودم که 50 نوع شادی گل داشتم!

محمد نوری که مهمان برنامه 90 بعد از دربی بود ، گفت این قدر از گلزنی خوشحال بوده که 50 نوع شادی انجام داده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرآنلاین ؛ محمد نوری در برنامه 90 درباره دربی گفت:« من قبل از دربی و در دربی های قبلی بدشانس بودم . پنالتی از دست داده بودم ، گلم را آفساید گرفتند و کلا طلسم شده بودم. مثلا اگر یادتان باشد یک بار روی علی کریمی پنالتی شد ، من توپ را بردم که برای علی کریمی بکارم که او آسیب دیده بود و دیگر به زمین برنگشت. بعد هم به خاطر لیزر انداختن در چشم مهدی رحمتی ، 10 دقیقه ای بازی قطع شد. همه بچه ها هم که در رفتند . هر لحظه دروازه برایم کوچکتر می شد و مهدی رحمتی بزرگتر ، آخرش هم توپ را زدم بیرون. آن گل معروفم هم که تیم داوری قبول نداد ، برای همین وقتی این بار گل زدم 50 نوع خوشحالی کردم. از دست گرفتن سمت آسمان تا پریدن ، لباس در آوردن ، رقص بازوبند و ... بعد هم که گل عالیشاه و بردن دربی . گلزنی در دربی عالی است. خداییش نیمه دوم دربی را ما بهتر بودیم و بردن بازی حق مان بود.»

او در بخشی دیگر از حرف هایش از تل موهایش گفت ، از رقص بازوبند و البته ماجرای آب های مشکوک در اصفهان. او گفت برای آن آب ها آزمایش داده بوده اما نتایج آزمایش های شان را از ماشین پزشک پرسپولیس دزدیده بودند. چیزی که باعث شد فردوسی پور بگوید شاید آن ماجرا کار خودی ها بوده است.

نوری در ادامه از اعتراض های بازیکنان به تعویض های شان گفت:« وقتی آقا کریم روی نیمکت می نشست و اعتراضی نداشت ، وقتی آقا مهدی مهدوی کیا اعتراضی نمی کرد من چرا باید این کار را می کردم. من هم از نیمکت نشینی ناراحت می شدم ولی نباید دم می زدم. وقتی بعضی از بچه ها انتقاد داشتند با آقای درخشان و سیاسی حرف زدم. البته درخشان هم دستش بسته بود ولی در نیم فصل شرایط فرق می کند 3 بازیکن خوب داخلی می گیریم و چند یار خوب خارجی. آن وقت دیگر این اتفاق ها نمی افتد ، تیم یکدست می شود. »

او در این برنامه گفت که اگر در دربی پنالتی می شد قرار بوده تا مهرداد کفشگری پنالتی بزند. او در پایان هم گفت اگر در نیم فصل تیم بازیکنان خوبی بگیرد ، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود! او در این برنامه طارمی را بهترین بازیکن دربی دانست. او بیش از 50 درصدآرای مردمی در نظرسنجی را هم بدست آورد.

607 نمایش

نظر دادن