تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آذر 1393 ساعت 08:21

قلعه‌نويي: بازيکنانم از روي شکم سيري بازي کردند

امير قلعه‌نويي در نشست مطبوعاتي اش پس از شکست برابر سرخپوشان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال پس از تبریک به بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس حرف هایش را با خسته نباشید به بازیکنان شروع کرد و اعلام کرد خطای بنگر روی بیک‌زاده در نیمه اول پنالتی بوده است.

به فوتبال تبریک می گویم و به پرسپولیس و هوادارانش. همانطوری که به بچه ها توصیه کرده بودیم گل خوردیم. باید به بچه ها خسته نباشید بگویم که خوب کار کردند. اما وقتی گل اول را زدیم بچه ها از روی شکم سیری بازی کردند.

چرا بنگر اخراج نشد

به داوری خسته نباشید می گویم اما آقای جهانبازی تحت تاثیر نامه قبل از بازی قرار گرفت. 2 کارشناس گفتند که پنالتی بوده. کاری به پنالتی ندارم چرا بنگر را اخراج نکرد؟ چرا به میلاد کارت داد؟ اگر پنالتی در آن زمان گرفته می شد بازی فرق می کرد. آقای اصفهانیان چند بازی ما را ببینند . بازی با صبا میلاد در دقیقه 8 حرکت می کرد به او کارت می دهند. بازی با تراکتور 11 خطا روی کرار شد کارت ندادند اما آقای عسگری و اصفهانیان فیلم بازی ها را ببینند شاید من اشتباه کنم. آقای فغانی مگر می شود 10 خطا روی یک بازیکن شود و اخراج نشود. آقای جهانبازی در بازی با سایپا صحنه راحت تر را پنالتی گرفت و باز هم می گویم آن نامه قبل از بازی تاثیر داشت. در دقیقه 44 بازی جلوی تراکتور با کف پا زدند که خطای شهباز زاده را گرفت. شرایطی هست که برای اینطور نتایج رقم می خورد.

دنبال رکورد نبودم

3 تا توپ آوردند 2 گل زدند و ما 10 توپ آوردیم یک گل زدیم. خوشحالم بازیکنانم خوب بازی کردند و من دنبال رکورد نبودم.

تیم هجومی بود

تیمی که خوب بازی می کند نیازی به تغییر برنامه ندارد. ما تا دقیقه 79 موقعیت داشتیم و اصلا درست نیست که در نیمه دوم تیم هجومی نبود.

روی اتفاقات فوتبال باختیم

هدف ما گل زدن بود و بین دو نیمه گفتیم که فکر کنید جلو نیستیم. درست نیست اگر بازیکن ما توپ را لو نمی داد نمی باختیم ما روی اتفاقات فوتبال باختیم.

باز هم می گویم قهرمان می شویم

تا حال فقط 15 بازی انجام دادیم و به جز بازی در جام حذفی تیم کاملی نداشتیم. ما در این بازی 2،3 بازیکن جوانان را به زمین فرستادیم. می توانیم این امتیازات را جبران کنیم و در بازی با تراکتور و پرسپولیس خوب بودیم. همانطور که در قم روزی وقتی 15 امتیاز عقب بودیم و با قاطعیت گفتم قهرمان می شویم و هنوز هم می گویم. دو جام می آورم.

فوتبال جای انتقام نیست

فوتبال جای انتقام نیست و من به تمام کادر فنی پرسپولیس تبریک گفتم و از حالا به فکر بازی با ذوب آهن هستم. فوتبال جای زیبایی ها هست.

فروزان مقصر نبود

محسن فروزان روی گل ها مقصر نبود و در دو بازی گذشته جزو کم کار ترین بازیکنان بود چون تیم ما در حمله بود. فروزان در چند بازی 15 تک به تک گرفت.
568 نمایش

نظر دادن