تاریخ انتشار: شنبه, 01 آذر 1393 ساعت 15:46

مادرم مي گفت چرا مثل وحشي ها در داربي بازي مي کني؟!

بانک ورزش/ علي انصاريان از معدود داربي بازهاي فوتبال ماست که در چند وقت اخير و پس از خداحافظي از فونبال کمتر داربي ها را مي بيند. انصاريان در خصوص داربي فردا گفت: اين بازي از اتفاقات خاص فوتبال ماست و متاسفانه ذهنيت خوبي از اين بازي در حال حاضر وجود ندارد. اميدوارم ترس از وجود بازيکنان و مربيان هر دو تيم بريزد تا مردم لذت ببرند. در 15-16 داربي که من بازي کردم يادم است تنها يک بازي بود که کسل کننده بود.
يادم است فرداي آن داربي تيتر زده بودند اين داربي خسته کننده فقط يک سامورايي داشت.
مدافع سابق پرسپوليس در خصوص آن تيپ خاصي که در آن داربي زده بود اينگونه گفت: باور کنيد مرا به کميته اخلاق بردند و تهديدم کردند اما حاضر نشدم مدل سامورايي موهايم را تغيير دهم تا اينکه پدرم گفت موهايم را بزنم و بعد که کوتاه کردم همه فکر کردند به‌خاطر فشار فدراسيون بوده.
انصاريان درباره پشت پرده بازي‌هاي آن دوران ادامه داد: يکسري اتفاقات را نمي شود گفت چون براي نوشتن نيست اما به‌خاطر فشار بازي اتفاقاتي رخ مي داد که برايش حرف و حديث در مي آمد که اصلا آن طوري نبود که مي گفتند.
انصاريان در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: پرسپوليس جوان است و خدا را شکر مثل دوره ما مشکل مالي وجود ندارد، با حضور سياسي پرسپوليس بدون دغدغه مالي به ميدان مي رود. فقط نمي دانم سازمان ليگ که درآمد خوبي از اين بازي دارد چرا وسط هفته را براي برگزاري داربي انتخاب کرده است. اين کارشان آخر کج سليقگي بود.
از رکوردار بخيه در خصوص اينکه در داربي ها چقدر به او توصيه مي شد تا به عمد بازيکنان استقلال را بزند با خنده گفت: نه به آن صورتي که فکر کنيد به من بگويند فلاني را بزن اما خودم ناخواسته همه را مي زدم، من در داربي ها هم ميزدم هم حسابي کتک مي خوردم؛ مادرم هميشه مي گفت نمي دانم چرا همه از داربي سالم بيرون مي آيند اما تو مثل وحشي ها بازي مي کني که هميشه خدا مصدومي.
مدافع سابق پرسپوليس که سابقه بازي در استقلال را هم دارد به ديدارش با عابديني و پروين در مراسم عاشورا اشاره کرد و گفت: با اين دو بزرگ فوتبال نشسته بوديم و يک نفر پرسيد قضيه چيه که اکثر پرسپوليسي ها هنرپيشه مي شوند اما استقلالي ها نه؛ عابديني با خنده گفت ببينيد ما چطور اين پرسپوليس را جمع مي کرديم که به‌جاي اينکه بازيکن باشند همه شان هنرپيشه بودند. ما با چه بدبختي از اين هنرپيشه فوتباليست در مي آورديم!
انصاريان همچنين با بيان اين مطلب که خوشحالم در دوره اي بازي مي کردم که بازيکنان بزرگي حضور داشتند گفت: بعد از رفتن مجيدي و کريمي ديگر داربي جذابيت ندارد. براي من کم پيش آمده داربي را ببينم و اگر فرصت شود داربي امسال را مي بينم. در دوره ما 5سال من و علي نيکبخت تيتر اول داربي بوديم اما بعد از ما ديگر داربي کري خوان ندارد.
1987 نمایش

نظر دادن