تاریخ انتشار: شنبه, 01 آذر 1393 ساعت 12:02

مجري تلويزيون: پيراهن مجيدي به کل افتخارات پرسپوليس مي‌ارزد

فارس/ مجري تلويزيون کشورمان گفت: استقلال در دربي پرسپوليس را مي‌برد و يک گل هم عمران‌زاده مي‌زند چون او به من قول داده فردا گل بزند.
علي مرادي مجري تلويزيون کشورمان در مورد شرايط تيم فوتبال استقلال پيش از دربي 79 صحبت‌هاي جالبي مطرح کرد که در زير مي‌خوانيد:
فردا دربي 79 را در پيش داريم. نظر شما درباره اين بازي چيست؟
دربي که پرسيدن ندارد. استقلال برخلاف پرسپوليس قصد داشت در يارگيري جوانگرايي کند و بازيکنان جواني هم گرفت که البته خيلي به کار تيم نيامدند اما با مديريت درست قلعه‌نويي موفق شديم که نتايج خوبي بگيريم. البته استقلال در حال حاضر در صدر جدول نيست اما آن هم به دليل مصدوميت بازيکنان بوده هرچند که حاضريم کل بازي‌ها را ببازيم اما پرسپوليس را ببريم.
به عنوان يک استقلالي درباره پرسپوليس چه صحبتي داريد؟
تنها مي‌توانم بگويم که کاپيتان پرسپوليس محمد نوري است البته اگر بازي کند! البته هواداران اين تيم هم کاپيتان‌شان را نمي‌شناسند چون اين تيم بازيکن قديمي ندارد و در پرسپوليس پر از چند دستگي‌ است از طرف ديگر اگر پيراهن فرهاد مجيدي را به استاديوم بياوريم با همه افتخارات پرسپوليس اين پيراهن برابري مي‌کند البته به خاطر نماد چهار دوستان پرسپوليسي روي مجيدي حساس هستند. اين تيم دفاع مستحکمي ندارد و سوشا مکاني هم دروازه پرسپوليس را تعطيل کرده هرچند که پرسپوليسي‌ها هافبک و مهاجم هم ندارند و باور نمي‌کنيد اگر بگويم هواداري از پرسپوليس مي‌شناسم که نام بازيکنان اين تيم را نمي‌داند.
البته پرسپوليسي‌ها اميد زيادي به پيام صادقيان در بازي فردا دارند.
صادقيان؟! او که فقط يا داور را مي‌زند يا براي مربي‌اش شاخ و شانه مي‌کشد و يا در تمرين در حال خميازه‌ کشيدن است! درباره دربي هم از من سوال نپرسيد چون استقلال با تفاضل گل پرسپوليس را شکست مي‌دهد.
پيش‌بيني شما از نتيجه دربي چيست؟
به نظرم سه بر يک پرسپوليس را شکست مِي‌دهيم که يک گل آنها هم پنالتي است چون پرسپوليسي‌ها توان گل زدن ندارند. يکي از گل‌هاي استقلال را حنيف عمران‌زاده مي‌زند چون او به من قول داده که در دربي گل خواهد زد البته حيف شد که کرار فردا غايب است هرچند که قلعه‌نويي بلد است چه کار کند. درخشان هم تجربه بالايي دارد اما بعيد مي‌دانم تجربه او فردا به درد پرسپوليس بخورد.
اگر بخواهيد براي پرسپوليسي‌ها کربي بخوانيد چه مي‌گوييد؟
پرسپوليسي‌ها اگر زياد حرف بزنند مي‌گوييم فرهاد مجيدي بيايد!
1784 نمایش

نظر دادن