تاریخ انتشار: جمعه, 30 آبان 1393 ساعت 11:43

انتقادات نکیسا از برخی حاضران در مراسم تشییع پیکر مظلومی

پیشکسوت تیم ملی با ابراز تأسف از درگذشت غلامحسین مظلومی گفت که آن مرحوم انسانی مظلوم و بزرگوار بوده است.

نیما نکیسا در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، درباره حضورش در مراسم درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: متأسفم که هیچ‌گاه افتخار شاگردی آقای مظلومی را نداشتم اما در مدتی که به یونان رفته بودم با پسر ایشان ارتباط نزدیکی داشتم و از این طریق به خانه آقای مظلومی رفت‌و‌آمد داشتم. آقای مظلومی انسان مظلوم و بزرگواری بود و متانت ایشان را در کمتر کسی دیده بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل بی‌توجهی به برخی پیشکسوتان را چه می‌داند، عنوان کرد: نمی‌دانم چه بگویم یا این‌که بخواهم بگویم فلان ارگان با فلان مسئول مقصر است. واقعاً از چه کسی باید گلایه کرد. همین مراسم آقای مظلومی را ببینید. اگر در خارج از ایران برگزار می‌شد با برنامه‌ریزی بهتر صورت می‌گرفت و خیلی شکیل‌تر رخ می‌داد. اما این‌جا می‌بینید که با وجود استقبال بی‌نظیر مردم که ناشی از محبت آن‌هاست نظمی وجود ندارد. همه این عواملی که گفتم خودش نشان‌دهنده عمق مشکلات ما در رابطه با پیشکسوتان است و می‌بینیم که نه برنامه‌ای داریم و نه مدیریت مناسبی را بالای سر خود می‌بینیم.

پیشکسوت تیم ملی در پایان اضافه کرد: ماهیت برگزاری مراسم تشییع پیکر یک پیشکسوت بزرگ فوتبال آن هم به این شکل بسیار زیباست اما دیدن این همه آدم موبایل به دست، آدم را ناراحت می‌کند و گاهی اوقات فکر می‌کنید که همه این‌ها یک شعار است. آن از مراسم مرحوم پاشایی و این هم از این مراسم که موبایل‌هایی را می‌بینید در حال فیلم گرفتن هستند و این همان بخش شعاری کار است.

2252 نمایش

نظر دادن