تاریخ انتشار: شنبه, 10 آبان 1393 ساعت 00:24

تساوی استقلال مقابل صبا/ آبی‌ها همچنان در حسرت صدرنشینی

تیم استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس مقابل تیم صبا قم متوقف شد.

تیم استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی مقابل 10 هزار هوادار به مصاف تیم صبا رفت که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

استقلال نیمه اول را بسیار هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم درصدد بازکردن دروازه حریف برآمدند اما در نهایت شاگردان امیر قلعه نوییی نتوانستند در نیمه اول به هدف خود دست یابند و از سوی دیگر دفاع بازیکنان صبا نیز مانع گلزنی آبی‌پوشان شد تا در نهایت دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم این بازی نیز با حملات گسترده استقلال همراه بود.

سانتر از جناحین توسط حیدری و ضربات متوالی قاضی بدون اینکه خطری برای دروازه صبا ایجاد کند بیرون رفت .

در نهایت سجاد شهباززاده در دقیقه 72 توانست دروازه صبا را باز کند اما خوشحالی آبی‍‌ها دیری نپایید و تنها 5 دقیقه پس از این گل صبایی‌ها توسط ایوب کلانتری توانستند به گل تساوی در این بازی دست یابند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

استقلالی‌ها که درصورت پیروزی می‌توانستند اختلاف خود باصدر جدول را کاهش دهند نه تنها با کسب این تک امتیاز نتوانستند به هدف خود دست یابند بلکه با 24 امتیاز و یک پله سقوط به رده سوم تنزل پیدا کردند تا فولاد خوزستان با توجه به پیروزی دیروز مقابل ملوان جایگاه قبلی آنان در رده دوم را تصاحب کند.

تیم تراکتورسازی نیز با کسب برتری 3به1 مقابل گسترش فولاد با 27 امتیاز در صدر قرار دارد.

صباقم با تساوی مقابل استقلال 20 امتیازی شد و در جایگاه ششم جای گرفت.

1113 نمایش

نظر دادن