تاریخ انتشار: پنج شنبه, 08 آبان 1393 ساعت 18:32

پيکان0 ـ پرسپوليس1، سرت سلامت کاپيتان

در دقيقه 75 محمد نوري کاپيتان پرسپوليس بالاخره دروازه مهدي رحمتي را باز کرد. اين گل سه امتيازي، چهل و يکمين گل نوري براي قرمزپوشان در طول دوران حضور در اين تيم است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد با تک گل کاپیتان محمد نوری پیکان را از پیش رو بردارد.

هفته سیزدهم لیگ‌برتر، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی تهران، تماشاگر: 10000 نفر

داور: احمد صالحی، کمک ها: حسن کامرانی فر، هادی طوسی
اخطار: هادی نوروزی 37، محمد نوری 43 و محسن بنگر 85 از پرسپولیس، فشنگچی 52 و وحید حیدریه 60 از پیکان

گل: محمدنوری (75) برای پرسپولیس

پیکان: مهدی رحمتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، وحید حیدریه، سیاوش یزدانی، امیرحسین امیری، صادق بارانی، سیدعلی حسینی، میلاد نوری (82 سوراکا)، امیرحسین فشنگچی(61 عسگری)، سعید دقیقی
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

پرسپولیس: سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه، هادی نورزی(86 شهاب زاهدی)
سرمربی: حمید درخشان

دقایق حساس:
دقیقه۱۲: داور برخورد توپ درون محوطه جریمه به دست مدافع پیکان را خطا ندانست.
دقیقه 17: سعید دقیقی از مدافعان پرسپولیس عبور کرد و ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
دقیقه۲۰: نوری بهترین فرصت پرسپولیس را از دست داد، کاپیتان پرسپولیس که روی ضد حمله می توانست هم تیمی هایش را صاحب فرصت کند که با بی دقتی پاسش را درون محوطه جریمه به بیرون فرستاد.
دقیقه 22: ارسال وحید حیدریه و ضربه سر سعید دقیقی از داخل محوطه جریمه با واکنش زیبای سوشا مکانی همراه شد.
دقیقه 37: ارسال محمدرضا خانزاده از سمت راست با اشتباه مدافعان پیکان به محسن بنگر رسید که ضربه بغل پای مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 42: حرکت سریع امید عالیشاه با پاس عرضی او به پیام صادقیان همراه شد اما ضربه فنی صادقیان با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 62: ضربه سر محسن بنگر روی ارسال پیام صادقیان به تور دروازه پیکان برخورد کرد.
دقیقه 65: هواداران پرسپولیس آرام آرام از بازی یکنواخت تیمشان خسته شدند و گهگاه فریادهای اعتراض آمیز در گوشه و کنار سکوها شنیده می‌ شود. سکوهایی که امروز نزدیک به 10هزار تماشاگر را در خود جای داده اند.
دقیقه 67: پیام صادقیان با اکراه زمین بازی را ترک کرد. او که قصد داشت از گوشه زمین و با گام های کوتاه بیرون برود با اعتراض هواداران دستی برای آنها تکان داد و سرعتش را زیاد کردو با طارمی دست داد و به نیمکت ذخیره ها رفت. صادقیان البته برخورد چندان صمیمی با حمید درخشان در این لحظه نداشت.
دقیقه 71: محمد نوری کاپیتان پرسپولیس با آرمان قاسمی مدافع پیکان بر سر تصاحب یک توپ درگیر شد و روی زمین افتاد. او انتظار داشت داور پنالتی بگیرد اما صالحی هیچ اعتنایی به این صحنه نکرد تا اعتراض نوری کماکان ادامه داشته باشد.
دقیقه 76: بعد از اینکه دروازه رحمتی باز شد، این دروازه‌بان به شدت به مدافعان و مهاجمان تیمش اعتراض کرد و اعتراض هایش تمامی نداشت. هواداران پرسپولیس هم علیه رحمتی شعار می‌ دادند که به همین خاطر دروازه‌بان پیکان حسابی عصبانی شده بود.
دقیقه 82: هواداران پرسپولیس به مهدی رحمتی توهین کردند. با این کار مسوولان ورزشگاه به تکاپو افتادند تا جلوی شعارها را بگیرند اما موفقیتی حاصل نشد. تراکتورسازی به دلیل توهین به تماشاگرانش به رحمتی از انجام یک بازی خانگی مقابل تماشاچی ها محروم شده است.
دقیقه 86: محسن بنگر به دلیل خطا روی سعید دقیقی در حوالی نیمه زمین کارت زرد گرفت.
دقیقه 89: پیکان سعی در حضور در نیمه پرسپولیس را دارد اما قرمزها با چنگ و دندان و خطا مانع از تسلط شاگردان منصور ابراهیم‌زاده می‌ شوند.
دقیقه 90: پاس عالیشاه در یک ضدحمله با ضربه محکم شهاب زاهدی با فاصله نزدیک از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 1+90: هواداران پرسپولیس سرپا در انتظار پایان بازی هستند.
دقیقه 2+90: بنگر توپ را به طارمی رساند و ضربه محکم طارمی با فاصله نزدیک از بالای دروازه پیکان بیرون رفت.
دقیقه 3+90: در حالی که پیکانی ها برای گلزنی جلو آمده بودند و مهدی رحمتی هم به سمت دروازه پرسپولیس آمده بود، مهدی طارمی دروازه خالی رحمتی را مورد هدف قرار داد که توپ با اختلاف بیرون رفت.ثانیه هایی بعد محمد نوری از فاصله 40متری با شوتی دروازه رحمتی را تهدید کرد ولی گلر پیکان این توپ را مهار کرد.

اتفاق ویژه: فحاشی طرفداران پرسپولیس به مهدی رحمتی روز خوب قرمزها را مکدر کرد. امروز 10هزار تماشاچی به ورزشگاه آمده بودند و کاش این روز پرهیجان با ناراحتی دروازه‌بان سابق تیم‌ملی تمام نمی‌ شد. رحمتی امروز در همه مسابقه از هواداران پرسپولیس طعنه شنید و در پایان بازی از ناظر بازی خواست تا این حوادث را گزارش کند.

بهترین بازیکن:
محمد نوری در یکی از بهترین روزهای امسال برای پرسپولیس همه کار کرد. او نقش اصلی را در حملات پرسپولیس داشت و البته یک گل حساس هم برای تیمش به ثمر رساند تا برنده جنگ شخصی اش با رحمتی شود.

شرح گل:
صفر ـ 1 (پرسپولیس): محمد نوری کاپیتان پرسپولیس روی ارسال امید عالیشاه از چپ با ضربه سر برای دومین بار در یک هفته برای پرسپولیس گل زد. نوری بعد از این گل با یک بند برای خود هدبند ساخت تا سر طلایی خود را به رخ هواداران و رقبا بکشد!

1115 نمایش

نظر دادن