تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 آبان 1393 ساعت 13:04

قلعه نویی پاسخ مجیدی را داد

امیر قلعه‌نویی سکوتش را در برابر صحبت‌های فرهاد مجیدی در برنامه90 شکست.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از روزنامه هدف، سرمربی استقلال که پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی سکوت کرده و نخواسته بود حرمت کاپیتان سابق استقلال را بشکند، به بانک ورزش گفت: ترجیح می‌دادم در یک برنامه تلویزیونی این صحبت‌ها را رودرروی خود فرهاد مجیدی بیان کنم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. قصد نداشتم به ماجرای صحبت‌های مجیدی ورود کنم چراکه مردم بهتر از هر کسی می‌توانند قضاوت کنند.

امیر قلعه‌نویی خطاب به فرهاد مجیدی گفت: شاید شما راست می‌گویید و من اشتباه می‌کنم، خودت هم می‌دانی چقدر دوستت دارم و برایم قابل احترامی اما سه نکته را یادآور می‌شوم تا خیلی مسائل یادت بیاید، چون در آن برنامه خیلی چیزها یادت نمی‌آمد.

سرمربی استقلال ادامه داد: البته شاید ایشان با خواندن صحبت‌های من باز هم چیزی یادش نیاید. مجیدی عزیز؛ یادت هست موقعی که من از مس کرمان به استقلال بازگشتم شما در بیشتر بازی‌ها جزو 18بازیکن اصلی فیروز کریمی هم نبودی؟ حالا بماند تماس‌هایی که در آن مدت با من گرفتی، که اگر لازم شد به وقتش می‌گویم. نمی‌دانم آن شب تحت تاثیر چه حرف‌هایی قرار گرفته بودی که آن‌گونه صحبت کردی!

قلعه‌نویی در حالی که از رفتار و صحبت‌های شاگردش ناراحت بود، سعی کرد با لحنی آرام و محترمانه پاسخ فراموشی‌های فرهاد مجیدی را بدهد: آن زمان که برگشتی بنا به گفته خودت 8ماه از فوتبال دور بودی، پس خدا پدر قلعه‌نویی را بیامرزد که بازیکن 8ماه بازی نکرده آن هم در سن 34سالگی را آن‌گونه احیا کرد و به اوج بازگرداند. من طبق گفته خودت که مدعی هستی 8ماه بازی نکردی می‌توانم مدعی باشم که چقدر خوب کار کرده‌ام که تو را با آن شرایط سنی به اوج آمادگی بازگرداندم.

قلعه نویی و مجیدی

قلعه‌نویی با اشاره به دوران حضورش در تیم ملی به فرهاد مجیدی گفت: شما یادت هست که در زمان برانکو طبق گفته خودت دعوت نمی‌شدی اما زمانی که من سرمربی تیم ملی شدم، شما را دعوت کردم تا در کنار تیم ملی باشی و در سفرها حضور داشته باشی. حالا هم متوجه این رفتارهای شما نمی‌شوم. امیدوارم یادت نرفته باشد روزی که خواستی با استقلال قرارداد ببندی زنگ زدی و خواستی به منزل من بیایی، که من گفتم برو قرارداد ببند و بعد با هم صحبت می‌کنیم. اما اصرار کردی که باید من را ببینی. اتفاقا برادرش هم در آن جلسه حضور داشت. حالا نمی‌خواهم بگویم چه صحبت‌هایی در آن جلسه بیان کرد.

قلعه نویی ادامه داد: روزی که شما برگشتید استقلال صدر جدول بود و اینطور نبود که به خاطر فشار مردم شما را به استقلال بیاورم. همیشه مردم برای من اولویت اول بودند و دنبال فیلم بازی کردن و تغییر افکار عمومی برای شکست ها نبودم. چرا که ما در صدر جدول بودیم و نیم فصل که تمام شد خودم بدون آنکه حتی فتح الله زاده در جریان باشد در رادیو گفتم به دنبال آوردن فرهاد به استقلال هستیم. حالا مردم قضاوت کنند که این رفتار من دور از اخلاق بوده یا نه؟ خودت می دانی چه زحمت هایی برایت کشیدم. یادت نرفته که در مرغوبکار به خاطر آن مشکلی که داشتی واسطه شدم. این حرف ها را زمانی که به خانه ما آمدی جلوی نوری فر هم گفتم و خودت تایید کردی. نمی خواهم ماجرای مرغوبکار را باز کنم. خودت بهتر از هر کسی می دانی اگر واسطه نمی شدم چه مسائلی برایت پیش می آمد.

قلعه نویی همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی هم اتفاقات پشت پرده را بیان می کند: گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی کنم. جلوی برادرت و نوری فر گفتم بازی های شهرستان را نیا. هر بازی هم که در آزادی بود خواستی بازی کن، هر زمانی هم که خواستی خداحافظی کن اما گفتی می خواهی بازی کنی. یک روز در مجموعه انقلاب بودم که تماس گرفتی و گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی کنم. امیدوارم آن روزها را یادت نرفته باشد.

به شما گفتم تا 37 سالگی خودت را در اوج نگه داشته ای، دو ماه دیگر هم صبر کنی چیزی نمی شود اما گفتی خسته شدم و می خواهم در اوج خداحافظی کنم. در صورتی که قبلا گفته بودم هرجوری می خواهی عمل کن تا فشار زیادی رویت نباشد. حتی گفتم بگذار برای بازی با تراکتور که جمعیت زیادی می آیند خداحافظی کن اما قبول نکردی. پس من که تو را بعد از 8 ماه بازی نکردن احیا کردم و خواستم تو را اذیت نکنم و حتی برایت مربی بدنساز اختصاصی گرفتم دنبال خراب کردنت نبودم مجیدی عزیز!

قلعه نویی در پایان به ماجرای مرغوبکار اشاره کرد و گفت: هر موقع که خود مجیدی خواست به مردم می گویم در مرغوبکار چه اتفاقی افتاد. نمی دانم شاید من اشتباه می کنم که این کارها را کردم و باید بابتش عذرخواهی کنم.

1402 نمایش

نظر دادن