تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 آبان 1393 ساعت 12:54

درخشان روي خط بحران / استيلي در برابر کامپيوتر جلالي

هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر جام خليج فارس از فردا با دو بازي کليد مي خورد.

در ديدارهاي فردا در يک ديدار حساس دو تيم پيکان و پرسپوليس به مصاف هم خواهند رفت.شاگردان حميد درخشان بعد از يک برد سخت مقابل راه آهن در رقابت هاي جام حذفي حالا يک ديدار سخت بايد مقابل تيم پيکان برگزار کند.پرسپوليس در دو هفته گذشته نتايج خوبي در ليگ برتر نگرفته است و براي خروج از بحران به برد مقابل تيم پيکان نياز اساسي دارد.

جالب است که هر دو تيم هم امتيازي هستند و با 15 امتياز در رده هاي نهم و دهم جدول قرار دارند.اين جايگاه براي هيچکدام از اين تيم ها به ويژه تيم پرسپوليس خوب نيست و هر دو تيم تمامي تلاش خود را خواهند کرد تا در بازي فردا بهترين نتيجه ممکن را کسب کنند.
تيم پيکان نسبت به پرسپوليسي ها روحيه بهتري دارد.هفته دوازدهم پيکاني ها موفق شدند تيم قدرتمند تراکتورسازي را در تبريز با نتيجه دو بر يک شکست دهند و حالا با روحيه اي مضاعف به مصاف پرسپوليسي مي روند که هفته قبل رقابت ها با يک گل مغلوب تيم سايپا شد.
حميد درخشان براي عبور از بحران و محکم کردن جايگاهش در پرسپوليس بايد مقابل پيکان به پيروزي برسد.برد در ضربات پنالتي مقابل راه آهن نيز نتوانست هواداران پرسپوليس را راضي کند و همين کار را براي درخشان سخت مي کند.
در ديگر ديدار فردا دو تيم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلي در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.تيم ملوان در شرايط بسيار بحراني قرار دارد و تا اين هفته تنها موفق به کسب 9 امتياز شده و در رده پانزدهم جدول قرار دارد و کار سختي مقابل فولادي خواهد داشت که با 21 امتياز در رده سوم قرار دارد.فولادي ها امسال نيز قدرتمند ظاهر شده اند و از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ برتر هستند.
فولادي ها هفته دوازدهم در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفته و با يک گل به برتري رسيدند و ملوان نيز به تساوي يک بر يک مقابل نفت تهران رضايت داد.

ادامه ديدارهاي هفته سيزدهم جمعه با برگزاري شش ديدار ديگر پيگيري خواهد شد.در اين ديدارها تيم هاي نفت تهران و پديده مشهد به مصاف هم خواهند رفت و تيم استقلال نيز پذيراي صباي قم خواهد بود.استقلالي ها در هفته دوازدهم در مشهد مقابل تيم پديده متوقف شدند و صباي قم نيز موفق شده بود تيم گسترش فولاد تبريز را با يک گل شکست دهد.شاگردان امير قلعه نويي عليرغم حاشيه هاي زيادي که در هفته هاي اخير پيرامون اين تيم وجود داشت نتايج خوبي گرفته و با 22 امتياز در رده دوم جول قرار دارند و به دنبال رسيدن به صدر جدول هستند.تيم صبا نيز با 19 امتياز در رده ششم جدول قرار دارد و وضعيت نسبتاً خوبي دارد.صبايي ها در صورت برد مقابل استقلال مي توانند با اين تيم هم امتيازي شوند.
تيم هاي سايپا و راه آهن هم در يک ديدار جذاب به مصاف هم خواهند رفت.راه آهني ها کم کم با حميد استيلي به اوج مي رسند و مي خواهند با برتري مقابل تيم سايپا خود را به ميانه هاي جدول برسانند.سايپا نيز با جلالي شرايط خوبي دارد و در رده پنجم جدول قرار دارد و به فکر بيشتر کردن امتيازارت و رسيدن به رده هاي بالاتر است.

تيم هاي سپاهان و استقلال خوزستان نيز در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.شاگردان حسين فرکي فعلاً 20 امتيازي هستند و تمام تلاش خود را براي رسيدن به صدر جدول انجام مي دهند.
تيم هاي گسترش فولاد و تراکتورسازي نيز در حساسترين ديدار هفته سيزدهم دربي تبريز را برگزار مي کنند.تراکتورسازي هفته گذشته برخلاف پيش بيني ها دو بر يک از پيکان شکست خورد ولي در صدر جدول ماند و حالا براي تثبيت صدرنشيني بايد همشهري خود گسترش فولاد را از پيش رو بردارد.شاگردان خطيبي بدون شک آماده ترين تيم ليگ تا به امروز هستند و براي رسيده به قهرماني در اين فصل تمام تلاش خود را انجام مي دهند.
در آخرين ديدار نيز دو تيم نفت مسجد سليمان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.
ديدارهاي اين هفته نيز به احتمال فراوان با عدم توافق فدراسيون فوتبال و صدا و سيما پخش تلويزيوني نخواهد شد و بينندگان تلويزيوني اين ديدارهاي حساس را از دست خواهند داد.
اميدوار هستيم اين مشکل به زودي رفع شود تا بار ديگر تنور رقابت هاي ليگ با پخش ديدارها داغ تر شود!

647 نمایش

نظر دادن