تاریخ انتشار: شنبه, 03 آبان 1393 ساعت 09:34

تبریک روحانی به قهرمانان رقابت‌های پاراآسیایی

رییس جمهوری در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون را تبریک گفت

رییس جمهوری در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون را تبریک گفته و سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه های بین المللی از خداوند متعال مسئلت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون و همت والای همه قهرمانان و مدال آوران عزیز را که با سرلوحه قرار دادن روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی پرچم مقدس جموری اسلامی ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزاز در آوردند، می ستایم و صمیمانه تبریک می گویم.

موفقیت های حاصله و کسب مدال های بیشتر نسبت به دوره های گذشته این رقابت ها، نشان از ایمان، استعداد و توانمندی ورزشکاران معلول و جانباز کشور دارد.

بی تردید ادامه برنامه ریزی و مدیریت صحیح مسوولان ورزشی و تلاش مربیان محترم، افق های روشن تری از افتخار و سرافرازی را محقق خواهد ساخت.

اینجانب سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه های بین المللی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

970 نمایش

نظر دادن