تاریخ انتشار: جمعه, 02 آبان 1393 ساعت 11:00

بازگشت فیروز کریمی به لیگ

بعد از شکست یک بر صفر و خانگی ذوب آهن مقابل فولاد خوزستان شایعه برکناری یحیی گل محمدی در اصفهان پیچید اما تا این لحظه هیچ مقام مسوولی در ذوب آهن این خبر را تکذیب یا تایید نکرده است.

با این وجود در آخرین ساعت روز پنج شنبه یک منبع موثق گفت برکناری گل محمدی قطعی است و فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن می شود. این شخص تاکید کرد آقا فیروز ساعت 11 صبح امروز رسما به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی خواهد شد.

جالب است بدانید وقتی ساعتی پیش در اولین دقایق بامداد امروز با یکی از نزدیکان باشگاه ذوب آهن تماس گرفتیم با تعجب پرسید؛ شما این خبر را از کجا شنیدید؟ یا خود فیروز به شما گفته یا یحیی و اصلا از این دو حالت خارج نیست.

این شخص به شرط این که نامی از او نیاید گفت: تا جایی که من خبر دارم قرار بود یحیی در بازی روز یکشنبه مقابل استقلال صنعتی خوزستان در اهواز هم روی نیمکت ذوب آهن بنشیند اما اگر در این بازی نتیجه نگرفت باشگاه با او قطع همکاری کند و اگر نتیجه گرفت باشگاه یک بازی دیگر به او فرصت بدهد و در بازی با نفت مسجدسلیمان که در هفته سیزدهم در خانه حریف برگزار می شود هم سرمربی ذوب آهن باشد و در غیر این صورت فیروز کریمی جای او را بگیرد اما شاید دیشب اتفاق تازه ای رخ داده که من خبر ندارم.

به هرحال اگر صبح امروز خبر معارفه آقا فیروز را شنیدید اصلا تعجب نکنید. کریمی یا صبح امروز و یا طی هفته آینده سرمربی ذوب آهن می شود و جای یحیی گل محمدی را می گیرد. یحیی در آغاز همین فصل جانشین فیروز شده بود!

فیفا دی

1309 نمایش

نظر دادن