تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 آبان 1393 ساعت 14:01

ایران در رده چهارم مسابقات پاراآسیایی/۳۳ طلا و ۴۶ نقره

کاروان ایران به هفت مدال طلا ، چهار نقره و سه برنزِ دیگر در بازی های پاراآسیایی اینچئون دست یافت.

به گزارش شبکه خبر، درپنجمین روز این رقابت ها که در کره جنوبی برگزار می شود، امروز، تیم ملی والیبال نشسته ایران در بازی فینال تیم چین را 3-0 شکست داد و قهرمان شد.

در وزنه برداری، علی صادق‌زاده نماینده دسته 107 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

در پرتاب نیزه، عبدالرضا جوکار، در پرتاب دیسک، سید مهران حسینی و علی محمدیاری، در کامپوند - هادی نوری و در تیروکمان - تیم دونفرهء کامپوندِ ایران متشکل از سمیه عباس‌پور و هادی نوری - پنج مدال طلا برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان آوردند.

درپرتاب وزنه هم صالح فرج‌زاده، درپرتاب دیسک پرویز گل‌پسند، در وزنه برداری سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم و تیم گلبال بانوان ایران ، موفق به کسب چهار مدال نقره شدند.

همچنین در پرتاب دیسک - سولماز بازرگان، در پرتاب وزنه محسن کائیدی و در تیروکمان، تیم ایران با ترکیبِ زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر در بخش ریکرو به مدال برنز رسیید.

همچنین، در ادامه مسابقات دوومیدانی حسن عسکری با رکورد 2/03/09 ثانیه نام خود را در صدر ماده 800 متر ثبت کرد.

علی الهی نیز در همین ماده بارکورد 2/05/14 بر سکوی دوم ایستاد و دونده ای از ازبکستان سوم شد.

تیم والیبال نشسته زنان ایران به مدال نقره بازی‌های پارا‌آسیایی اینچئون رسید.

در این دیدار که درسالن چندمنظوره ورزشگاه سونگیم برگزار شد تیم والیبال نشسته زنان ایران در 3 گیم متوالی نتیجه را به رقیب خود چین واگذار کرد وبرسکوی دوم ایستاد.

ترکیب اولیه تیم ایران دردیدار نهایی را این بازیکنان تشکیل می‌دادند: زهرا دانای طوس، زهرا عبدی، معصومه زارعی، نسرین فرهادی، زینب ملکی و طیبه جعفری.

همچنین، ابراهیم رنجبر ملی‌پوش ریکرو تیرانداری با کمان کشورمان در فینال بازی‌های پاراآسیایی چهارمین طلای ایران را در این رشته به دست آورد.

ابراهیم رنجبر در فینال بازی های تیراندازی باکمان پاراآسیایی موفق شد حریف چینی خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

ملی‌پوشان جودو در بخش تیمی بازی‌های پاراآسیایی به مدال طلا دست پیدا کردند.

در ادامه بازی‌های پاراآسیایی امروز ملی‌پوشان جودوی ایران در فینال مقابل میزبان قرار گرفتند و با برتری 3 بر 2 موفق شدند مدال طلا را به دست آورند.

زهرا نعمتی بانوی پرافتخار ایران در فینال بازی‌های پاراآسیایی موفق شد با شکست چین بر سکوی قهرمانی بایستد.

زهرا نعمتی در فینال مسابقات ریکرو تیراندازی باکمان با نتیجه 5 بر 5 برابر حریفش مساوی کرد و در تیر طلایی 9 بر 7 از سد حریف چینی خود گذشت و سومین طلایی تیروکمان ایران در آوردگاه اینچئون نام گرفت.

سی و یکمین مدال طلای بازیهای اینچئون به تیم ملی گلبال مردان ایران رسید.

بدین ترتیب، تا این لحظه کاروان ورزشی ایران با کسبِ33 مدال طلا ، 47 نقره و 27 برنز، در مجموع با 104 نشان رنگارنگ در رده ی چهارم جدول توزیع مدالها قرار دارد.

554 نمایش

نظر دادن