تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 مهر 1393 ساعت 12:53

سايپا نسخه درخشان را پيچيد/ شايد قطبي بازگردد!

بحران در پرسپوليس با شکست اين تيم مقابل سايپا شدت گرفت.

به گزارش آريا ، از هفته دوازدهم رقابت هاي ليگ برتر تيم پرسپوليس در حالي به مصاف سايپا رفته بود که هيچ دوربين تلويزيوني اجازه ورود به ورزشگاه را پيدا نکرده بود.تيم پرسپوليس بعد از باخت مقابل تيم سپاهان اينبار مغلوب تيم سايپا شد تا کار حميد درخشان براي ماندگار شدن بر روي نيمکت پرسپوليس سخت شود.شايد بهتر است بگوييم سايپا نسخه درخشان را پيچيد!

متاسفانه پرسپوليس بعد از تغييرات کادر فني و آمدن حميد درخشان هيچ تغيير مثبتي نداشته است و سرمربي سرخپوشان هر هفته يک بهانه براي عدم نتيجه گيري تيمش مطرح مي کند و اين موضوع به هيچ عنوان هواداران پرسپوليس را راضي نمي کند.
حميد درخشان قبل از اينکه سرمربي پرسپوليس شود از تاکتيک دفاعي علي دايي انتقاد مي کرد و حتي اين موضوع را که رسپوليس بازيکنان بزرگي براي نتيجه گيري ندارد را قبول نداشت و اعتقاد داشت اين تيم را مي توان با همين بازيکنان هم قهرمان کرد ولي بعد از حضور در پرسپوليس ديگر از آن صحبتها خبري نبود و جناب حميد خان بد بسته شدن پرسپوليس را يکي از عوامل عدم موفقيت اين تيم مطرح کرد و گفت بضاعت پرسپوليس همين است و نبايد انتظار زيادي از اين تيم داشته باشيد.
بارها در آريا اشاره کرديم که اگر درخشان معتقد است بضاعت پرسپوليس همين است و هواداران نبايد انتظار زيادي از اين تيم داشته باشند چه نيازي به رفتن دايي و آمدن ايشان بود؟شايد علي دايي نتايج بهتري مي توانست با تيمي که خودش بسته است بگيرد و نيازي به حضور کادر فني جديد نبود!
با اين روالي که سرخپوشان پايتخت در پيش گرفته اند و اگر اوضاع همينطور پيش برود شايد رتبه پرسپوليس در آخر فصل دو رقمي هم شود!اين تيم نياز به يک شوک بزرگتر از حميد درخشان دارد.شوکي که بتواند پرسپوليس را به هدف برساند.متاسفانه حميد درخشان به جاي القاي روح پموفقيت و برتري در تيمش مدام از بد بسته شدن و بضاعت کم تيمش صحبت مي کند و همين موضوع باعث پايين آمدن اعتماد به نفس بازيکنان پرسپوليس مي شود.
به جرات بايد گفت پرسپوليس اين روزها يکي مثل افشين قطبي را کم دارد.مربي که حتي در سختترين شرايط از نداشتن بازيکن سخن نمي گفت و هميشه شاگردانش را بهترين معرفي مي کرد و از دل شير سخن مي گفت.پرسپوليس يک دل شير مي خواهد تا بتواند از اين وضعيت خلاص شود.

هواداران پرسپوليس هنوز از تيم افشين قطبي ياد مي کنند و دوراني که اين مربي سرمربي تيم بود را بسيار دوست دارند.در دوران قطبي تماشاگر هم زياد به ورزشگاه مي امد ولي براي بازي پرسپوليس و سايپا کمتر از 1000 نفر آمده بودند در حالي که اين بازي از تلويزيون هم پخش نمي شد!
عدم استقبال هواداران از بازي پرسپوليس را در نارضايتي آنها از شرايط تيمشان بايد جستجو کرد.مردم بسيار از شرايط بوجود آمده ناراضي هستند و خواهان تغييرات بزرگ در تيمشان هستند.
مسئولان پرسپوليس به جاي اينکه به فکر بازي با رئال مادريد باشند بهتر است يک مربي به پرسپوليس بياورند که دل شير داشته باشد والا مربي که مدام از شرايط تيم ناله مي کند به درد اين تيم نمي خورد.
اميدوارم هستيم شرايط تيم محبوب پايتخت بهتر شده و پرسپوليس بتواند با کسب نتايج خوب دل هوادارانش را راضي کند.

1486 نمایش

نظر دادن