تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 مهر 1393 ساعت 14:50

پرسپوليس با دايي به توافق نسبي رسيد

به نظر مي‌ رسد بالاخره توافق بين باشگاه پرسپوليس و علي دايي بر سر مبلغ دريافتي به شهريار صورت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه ای که حمیدرضا سیاسی با بهمن دهقان نماینده تام الاختیار دایی برگزار کرد قرار بر این شد که مطالبات دایی به سه بخش تقسیم شود. بخش اول به مربوط به بدهی باشگاه پرسپولیس به دایی از فصل گذشته است. بخش دوم مربوط به بدهی سرخپوشان در این فصل و بخش سوم مبلغی است که دایی بابت قرارداد فصل آینده اش باید از باشگاه دریافت کند.

در آخرین مذاکره ای که سیاسی با دهقان برگزار کرد قرار بر این شد که طلب نزدیک به 600 میلیون تومانی علی دایی بابت فصل قبل به صورت تمام و کامل به او پرداخت شود. همچنین دایی برای اینکه مشکلی متوجه سرخپوشان نشود قرارداد فصل آینده اش را به پرسپولیسی ها بخشید. اما موضوع بر سر قرارداد این فصل اوست.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با نماینده تام الاختیار دایی از او خواست تا بابت 7 هفته ای که دایی سرمربی پرسپولیس بوده تخفیف ویژه ای به باشگاه داده شود. قرار بر این شد که علی دایی نظرش را درباره میزبان مبلغی که قرار است که بابت 7 هفته هدایت پرسپولیس برای باشگاه در نظر بگیرد را طی 10 تا 15 روز آینده اعلام کند. سیاسی از دهقان خواست تا این مبلغ به گونه ای باشد تا هزینه های باشگاه بالاتر از سقف 18 میلیاردی سازمان لیگ نباشد.

1405 نمایش

نظر دادن