تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 مهر 1393 ساعت 09:46

مخالفت کریمی با پوشیدن لباس استقلال

علی کریمی دستیار جدید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در زمین شماره 2 آزادی محل تمرین استقلال تهران حاضر شد و قبل از شروع تمرین با مربیان این تیم گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، مارکار آقاجانیان و بدنساز تیم ملی، علی کریمی را در حضور در تمرین آبی پوشان پایتخت همراهی می کردند.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال ضمن خوش آمدگویی به کریمی و سایر مربیان تیم ملی، برای دقایقی با کریمی در گوشی صحبت کرد.

براساس این گزارش، امیر قلعه نویی که استقبال بسیار گرمی از کریمی داشت از وی به بواسطه قبول مسئولیت درتیم ملی تشکر و برای وی و تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

آخرین وضعیت استقلال تهران و دیدارهای تیم ملی در جام ملت های آسیا از دیگر موضوعات رد و بدل شده بین کریمی و قلعه نویی بود.

در ادامه قلعه نویی به همراه آقاجانیان و بدنساز تیم ملی به گوشه ای دیگر از زمین چمن شماره 2 آزادی رفت و به طور اختصاصی با آنان گفت و گو کرد.

در این میان آقاجانیان ازکریمی خواست در جلسه آنان شرکت کند که با مخالفت علی کریمی مواجه شد.

امیرحسین صادقی، محمود فکری، جواد زرینچه و کریم بوستانی کاپیتان و مربیان استقلال تهران نزد علی کریمی رفته و برای دقایقی با وی روی نیمکت نشستند.

امیر حسین صادقی کاپیتان استقلال در جریان گفت گو با کریمی به او پیشنهاد داد با لباس استقلال تمرین کند که با مخالفت کریمی مواجه شد.

تعدادی ازهواداران استقلال باعلی کریمی عکس سلفی گرفتند و هوادار کریمی که درنظر داشت پیراهن پرسپولیس را به مربی تیم ملی هدیه دهد از توضیحات وی قانع نشد و کار به درگیری لفظی کشید.

1395 نمایش

نظر دادن