تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 مهر 1393 ساعت 13:39

چرا کريمي پرسپوليسي نمي‌شود؟

حضور علي کريمي هافبک سابق تيم‌ملي در تمرينات روز گذشته پرسپوليس از مهمترين خبرهاي فوتبال ايران در روز گذشته بود.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در شرایطی پا به تمرین پرسپولیس گذاشت که قبل از آن هیچ کس از این مساله باخبر نبود. کریمی اما با حضور ناگهانی در جمع بازیکنان و کادرفنی هواداران را به ورزشگاه درفشی‌فر کشاند و این امیدواری را در ذهن آنها به وجود آورد که با حضور مجدد در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کند.

اما کریمی در پایان تمرین دیروز هم خطاب به هواداران پرسپولیس تاکید کرد بازگشتی در کار نخواهد بود و او به هیچ وجه به حضور مجدد در دنیای بازیگری فکر نمی کند. اما علی کریمی چرا با وجود همه اصرارها روی حرف خود مانده است؟

به گزارش "ورزش سه" و به گفته یکی از دوستان نزدیک کریمی علت اصلی این تصمیم چیزی جز این نیست که کریمی با توجه به اینکه کریمی یک بار دیگر هم با یک خداحافظی احساسی از فوتبال کنار کشیده، دوست ندارد مورد طعنه هواداران فوتبال واقع شود. آنهایی که ممکن است شماره 8 سابق تیم‌ملی را به عدم ثبات ذهنی متهم کنند. کریمی به هر حال در این فوتبال دشمنانی دارد و دوست ندارد با بازگشت به پرسپولیس بهانه دست آنها بدهد. در عین حال نکته دیگر در این زمینه موضوع شرایط فنی پرسپولیس است. تیمی که از نظر فنی هنوز در سطحی نیست که ریسک احتمالی علی کریمی را برای بازگشت عاقلانه کند. کریمی حتی اگر در نهایت مغلوب اصرار کسانی شود که به دلایل مختلف خواستار بازگشت او به پرسپولیس اند باید در شرایطی به پرسپولیس برگردد که وضعیت تیم از آنچه که فعلا هست بهتر باشد. اگر پرسپولیس در 2 بازی آینده مقابل استقلال خوزستان و سپاهان برنده از زمین بیرون بیاید افرادی هستند که باز نظر کریمی را برای بازگشت بپرسند البته این بار خیلی جدی تر.

658 نمایش

نظر دادن