تاریخ انتشار: شنبه, 29 شهریور 1393 ساعت 15:15

گزارشی از نخستین روز رسمی بازی های آسیایی اینچئون

هفدهمین دوره بازی های آسیایی، روز جمعه، ۲۸ شهریور ۹۳، ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴، با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر اینچئون کره جنوبی، به طور رسمی آغاز شد و اعضای تیم ایران در رشته های مختلف برابر حریفان خود به میدان رفتند .

در نخستین روز بازی های آسیایی اینچئون؛ در رقابت های ووشو و در بخش تالو، احسان پیغمبری در فرم چانگ چوان ، با کسب امتیازِ 9 و 51 صدم ، در مکان ششم قرار گرفت. ورزشکاران کره جنوبی ، ماکائو و ژاپن هم مدال های طلا ، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.
....
در قایقرانی ، تیم روئینگ چهار نفره بانوان ایران متشکل از عباسی ، ملایی ، جاور و برزگر ، در گروه خود پس از هند دوم شد و به مرحله پایانی صعود کرد.

در روئینگ تک نفره هم نازنین ملایی راهی مرحله شانس دوباره شد.

در بخش مردان نیز تیم ایران با ترکیب سعیدی ، عباس‌آبادی ، فتحی و نادری در گروه خود چهارم شد و به مرحله شانس مجدد راه یافت.

در روئینگ یک نفره سبک وزن مردان نیز عاقل حبیبیان با قرار گرفتن در رده سوم ، در گروه شانس مجدد قرار گرفت.
....
در تیراندازی ، تیم تپانچه مردان ایران متشکل از احمدی ، برخورداری و رحیمی ، در رده هفتم قرار گرفت و در بخش بانوان هم تیم هریجانی ، قرابت و میرابی نهم شد.
...
در شمشیربازی و در اسلحه اپه، محمد رضایی، مقابل شمشیربازان ازبکستان، فلسطین و چین به پیروزی رسید؛ اما علی یعقوبیان، برابر حریفانی از قرقیزستان، کره جنوبی و قزاقستان نتیجه را واگذار کرد.
....
کاروان ورزشی ایران با 276 ورزشکار در 22 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور دارد و در ادامه نخستین روز رقابت ها، در وزن 60 کیلوی رشته جودو- احسان بهرامیان با حریفی از ترکمنستان رو به رو می شود؛ در دوچرخه‌ سواری در بخش تیم اسپرینت و در بخش تیمی تعقیبی، رکابزنان کشورمان رقابت خود را آغاز می کنند.

بعدازظهرِ امروز نیز در «ساندا»، اکبر محمدزاده در 56 ، محسن محمد یوسفی در 65 کیلوگرم ، الهه منصوریان در منهای 52 و شهربانو منصوریان در منهای 60 کیلوگرم با حریفان مسابقه می دهند؛ در وزنه برداری، مجید عسگری در دسته 56 کیلوگرم به روی تخته می رود. در تیراندازی و در بخش تراپ مردان، نیز بابک یگانه با حریفان به رقابت می پردازد.

667 نمایش

نظر دادن