تاریخ انتشار: جمعه, 28 شهریور 1393 ساعت 23:39

خواب‌آلودگی کی‌روش در ورزشگاه آزادی!

سرمربی تیم ملی در بازگشت به ورزشگاه آزادی خواب‌آلود بود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در حالی از ساعت 18:30 آغاز شد که دو تیم که در دقایق پایانی نیمه نخست با تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دهند.

بیش از 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی از نزدیک این بازی را می‌بینند که حدود 1000 نفر آن‌ها هواداران تیم اهوازی هستند.

هواداران استقلال از ابتدای بازی با شور و شوق خاصی تیم خود را تشویق می‌کنند و از شاگردان قلعه‌نویی می‌خواهند که به صدر جدول بازگردند البته آبی‌پوشان تهرانی در این دیدار چهار بازیکن اصلی خود یعنی حنیف عمران‌زاده، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری و جاسم کرار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

کارلوس کی‌روش پس از امضای قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امروز بار دیگر در ورزشگاه آزادی حضور یافته تا از نزدیک شاهد یکی از بازی‌های لیگ برتر باشد. البته او مثل یکی از بازی‌های فصل گذشته لیگ با خستگی و در حالی که چند بار خمیازه می‌کشید مشغول تماشای بازی بود که این اتفاق از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، پرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و محمد قاضی.

بازیکنان فولاد: علیرضا سلیمی، بهمن کامل (از دقیقه 16 ساسان انصاری)، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، سروش رحیمی، احمد عبدالله‌زاده، ایوب والی، امید خالدی، مهدی بدرلو، ماتیاس دکو و لئوناردو ماریچ.

1378 نمایش

نظر دادن