تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1393 ساعت 13:57

رویانیان: اومانیا را خیلی ارزانتر از دایی خریدند؟

محمد رویانیان ، مدیر پیشین پرسپولیس می گوید این همه به او برای قرارداد با دایی گیر داده اند اما مدیریت فعلی تیم می توانست خیلی بهتر مشکل این قرارداد را رفع کند.

 رویانیان مدیر اسبق پرسپولیس درباره هجمه جدید بر سر قرارداد دایی و بندهای عجیب آن به خبرآنلاین می گوید:« الان مدام ارقام مختلفی می گویند ولی من چند سئوال دارم. اول اینکه یکی بگوید رقم واقعی قرارداد مربیان دیگر در لیگ چقدر است که الان من متهم هستم به امضای قرارداد گرانقیمت با دایی؟ علی دایی بیش از 2 میلیارد می گیرد اما واقعا بیایید از آقای فتح الله زاده بپرسید رقم قرارداد آقای قلعه نویی برای سال دومش چقدر بوده و چقدر هم پاداش داشته است؟ اصلا مگر من را متهم نمی کنند ، از همین آقای رحیمی بپرسید چطور خودش 800 هزار دلار با کرانچار قرارداد بسته است. 800 هزار دلار می شود تقریبا 2.5 میلیارد تومان. رقم قرارداد ساموئل ، اومانیا و .... چقدر است؟»

او درباره این قرارداد کذایی که حالا بعد از لغوش به بحرانی بدل شده است ، می گوید:« هیچ چیز عجیبی نیست. قرارداد را می توانند منتشر کنند. سال اول این قرارداد را که ما بدون مشکل اجرا کردیم. برای سال دوم هم که آقای رحیمی رفت دنبالش و گفت به توافق رسیده و کار را شروع کردند. بعد هم از آقای رئیس جمهور خواسته بود تا کمک شان کنند که دایی را نگه دارد پس او از کار با دایی راضی بوده . حالا دیگران بی سیاستی کردند و این شرایط را رقم زدند. قرارداد با دایی توافقی بوده و هر سال می شده درباره سال بعدش حرف زد.حالا می گویند این طور نیست ، اشکالی ندارد. به هر حال آنها وقتی بی سیاستی کرده اند عواقب هم دارد. می شد با دایی به توافق رسید. سال دوم قرارداد را که به خاطر اخراج باید به او می دادند اما برای سال سوم می شد با او توافق کرد اما دوستان بی سیاستی به خرج دادند.»

937 نمایش

نظر دادن