تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1393 ساعت 01:02

درخشان فعلا به پرسپولیسی ها رویای موفقیت می فروشد/«اگرمی باختیم همین جا سرم را می بریدند»

سرمربی جدید پرسپولیس می گوید همه مشکلات را می دانسته اما دل شیر داشته که به پرسپولیس آمده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرآنلاین ؛ حمید درخشان بعد از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:«در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم من غریبه نیستم و پرسپولیسی هستم وافتخاراتی با این تیم به دست آوردم اما این دلیل نمی‌شود که ما تبعیض قائل شویم. یک پرسپولیسی رفته و یک پرسپولیسی قدیمی آمده است. مگر بد است که ما از خود پرسپولیس مربی بیاوریم. من تیم رده نهم را تحویل گرفته‌ام و با این مشکلات آمده‌ام که به تیم کمک کنم. شانس آوردیم که مساوی کردیم و اگر می‌باختیم سرم را می بردیدند. تحویل گرفتن این تیم دل شیر می‌خواست و من ما همه مشکلات آمدم که به تیم کمک کنم.

او در مورد اینکه شاید نوع جا به جایی با علی دایی مشکل ایجاد کرده گفت:« از هواداران می‌خواهم که تیم‌شان را دوست داشته باشند و حداقل کاری نکنند که دیگر هیچ مربی پرسپولیسی به این تیم نیاید. قبلا برای این تیم زحمت کشیدم و امیدوارم آنها قدردان زحمات ما باشند.» درخشان در خلال حرف هایش کلی از بازیکنان این تیم تعریف کرد تا شاید با تاکتیک روانی بتواند تیمش را در اختیار داشته باشد.

سرمربی موقت پرسپولیس برای بقا در این تیم نیاز به یک حامی قدرتمند در برابر دایی دارد. او که نمی تواند این بار روی کمک علی پروین حساب کند ، به علی کریمی دل بسته. حتی اگر کریمی یکبار دعوتش را رد کرده باشد. او می گوید:« از اینکه پاسخم را داده ممنونم ولی باز هم برای راضی کردنش تلاش می کنم. اجباری برای آمدنش نداریم اما خیلی دوست داریم او کنار تیمش باشد.»

درخشان می داند که تنها با رویای شیرین صدرنشینی می تواند دل هواداران را به دست بیاورد پس به آنها رویای آینده را هدیه می دهد:« سخت است بگویم قهرمانی اما یکی از 4 تای بالای جدول می شویم!»

1078 نمایش

نظر دادن