تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 شهریور 1393 ساعت 09:15

آخرين نقل‌وانتقالات اروپا؛ فالكائو در من‌يونايتد

آخرين نقل‌وانتقالات اروپا؛ فالكائو در من‌يونايتد
تاتنهام استامبولی را به خدمت گرفت
تیم فوتبال تاتنهام بعد از اینکه نتوانست مورگان اشنایدرلین را جذب کند حالا هافبک 24 ساله ی مون پولیه‌ی فرانسه را به خدمت گرفته است. این بازیکن با قراردادی 5 ساله به تاتنهام پیوسته است.

ایگناسی میکل به نوریچ پیوست
ایگناسی میکل مدافع جوان آرسنال پس از حضور در آزمایش‌های پزشکی نورویچ با قراردادی به ارزش ۱/۵ میلیون پوند به این تیم پیوست.

انتقال قرضی هالتبی به هامبورگ
بازیکن تیم فوتبال تاتنهام به صورت قرضی به هامبورگ آلمان پیوست. این قرارداد در پایان فصل در صورت تمایل باشگاه آلمانی و همچنین توافق طرفین به خرید قطعی این بازیکن توسط باشگاه آلمانی خواهد انجامید.

نهایی شدن انتقال چرچی به اتلتیکومادرید
مهاجم تیم ملی ایتالیا پس از انجام تست های پزشکی و نهایی کردن قرارداد خود به خبرنگاران گفت که از حضور در اتلتیکو احساس غرور می کند.چرچی از تورینو راهی مادرید شده است.

فابیو بورینی به کویینز پارک رنجرز پیوست
با موافقت باشگاه لندنی با پرداخت رقم درخواستی 10 میلیون پوندی لیورپول این انتقال در حال انجام است.

توافق نهایی ریکی آلوارز با ساندرلند
این هافبک ۲۶ ساله با یک قرارداد قرضی به مبلغ یک میلیون یورو به تیم ساندرلند در لیگ برتر انگلیس پیوست، و ساندرلند متعهد شده است در صورتی که سال آینده در لیگ برتر باقی بماند با پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون یورو این قرارداد را دایمی کند.

آبل هرناندز به هال‌سیتی پیوست
مهاجم تیم پالرمو طی قراردادی که در تاریخ باشگاه هال سیتی بی سابقه است از تیم پالرموی ایتالیا به این تیم انگلیسی منتقل شد.

پیوستن نهایی خاویر هرناندز به رئال مادرید
این قرارداد برای نهایی شدن فقط تست پزشکی را کم داشت که امروز این تست های پزشکی را خاویر هرناندز پشت سر گذاشت.ضمن اینکه این قرارداد به صورت قرضی خواهد بود.

کارلوس باکا در سویا ماندنی شد
رییس باشگاه سویا گزارش های مربوط به جابه‌جایی کارلوس باکا را رد کرد و تایید کرد آن ها علاقه ای به فروش وی ندارند.

کاروالیو در اسپورتینگ می‌ماند
ویلیام کاروالیو: «من با اسپورتینگ قرارداد دارم و بازیکن اسپورتینگ هستم. در حال حاضر من متعلق به این باشگاه است و در این‌جا احساس بسیار خوبی دارم. واقعاً هیچ وقت به فکرم خطور نکرده بود که در روز آخر اسپورتینگ را ترک کنم.»

ویدال در یوونتوس ماندنی شد
یونایتدها علی‌رغم ارایه‌ی یک پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی موفق نشدند آرتورو ویدال هافبک قدرتی یوونتوس را به خدمت بگیرند. به نقل از منابع نزدیک به مدیران یوونتوس، پیشنهاد منچستری‌ها روز جمعه ارایه شده بود، اما پاسخ مدیران باشگاه تورینی امیدهای یونایتد را برای اعطای نشان ژنرالی خط میانی این تیم به ویدال به‌کلی بر باد داد.

قرارداد مارکو فان خينکل با ميلان نهايي شد
این هافبک هلندی بخش عمده‌ای از نخستین فصل حضور خود در استمفورد بریج را در دوران نقاهت مصدومیت شدید خود گذرانده بود و حالا ژوزه مورینیو مشتاق است تا او کمی تجربه‌ی بازی در ترکیب ثابت به‌دست بیاورد. این معامله همچنین به چلسی کمک می‌کند تا معضل بازیکنان خارجی بیش از حد مجاز مقررات لیگ برتر و لیگ قهرمانان را برطرف کند.

فالکائو در منچستریونایتد
منچستر يونايتد در رقابت بر سر امضاي قرارداد با رادامل فالکائو گوي سبقت را از سايرين ربود. این مهاجم کلمبیایی ۲۸ ساله با یک قرارداد قرضی یک‌ساله به ارزش ۱۲ میلیون پوند به منچستر یونایتد می‌پیوندد. هنوز مذاکره برای توافق بر سر بندهای شخصی قرارداد انجام نشده، اما این مذاکرات معمولاً تشریفاتی بوده و بنا به گزارش‌ها این بازیکن با یک جت شخصی در راه منچستر است.

624 نمایش

نظر دادن