تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 ساعت 01:34

شکست سنگین رئال مادرید در زمین سوسیه داد

تیم فوتبال رئال مادرید که در هفته دوم رقابتهای باشگاهی اسپانیا مهمان سوسیه داد بود با وجود زدن دو گل زود هنگام شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های رئال سوسیه داد و رئال مادرید از ساعت 23:30 روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب هفته دوم رقابتهای لالیگا برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری 4 بر 2 تیم سوسیه داد همراه شد. سرخیو راموس و گرث بیل در دقایق 5 و 11 دو گل زودهنگام برای رئال زدند اما پس از آن توفان تیم میزبان شروع شد تا جایی که چهار بار دروازه کاسیاس روی ضربات اینیگو مارتینز(35)، داوید زاراتوزا(41 و 65) و کارلوس ولا(76) فرو ریخت.

رئال مادرید در حالی این شکست سنگین را متحمل شد که غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم به خاطر مصدومیت کاملا مشخص بود. این تیم بعد از شکست بامداد روز دوشنبه در میانه‌های جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت. سوسیه داد هم با کسب نخستین برد فصل خود را تا رده هفتم جدول بالا کشید.

در دیگر بازی همزمان تیم لاکرونیا به مصاف رایو وایه کانو رفت که در آخرین لحظات از شکست خانگی گریخت و به تساوی 2 بر 2 دست یافت. ضربه پنالتی که ایزاک سوئنسا در دقیقه 90 به ثمر رساند تیم لاکرونیا را از شکست نجات داد.

922 نمایش

نظر دادن