تاریخ انتشار: شنبه, 01 شهریور 1393 ساعت 11:33

پس از بالوتلي؛ اتوئو هم به لیورپول پیوست

ساموئل اتوئو از بازیکنانی است که جدایی او از چلسی قطعی شده است. هر چند رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از نزدیک شدن این مهاجم کامرونی به اورتون خبر داده بودند، اما از انگلیس خبر می‌رسد که اتوئو با لیورپول به توافق نهایی رسیده و در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرده است.

خبر پیوستن ساموئل اتوئو به لیورپول در حالی است که قرمزپوشان آنفیلد با ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی میلان هم به توافق نهایی رسیده و او الان برای حضور در تست پزشکی باشگاه لیورپول به انگلیس سفر کرده است. رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که برندان راجرز، سرمربی لیورپول علاوه بر ماریو بالوتلی می‌خواهد از ساموئل اتوئو باتجربه هم در خط حمله خود استفاده کند تا از این طریق بتواند به نوعی جای خالی سوارس را پر کند.

روزنامه "مترو" انگلیس خبر داد که اتوئو در حال پیوستن به اورتون بود، اما به یکباره تصمیم عوض کرد و لیورپول را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. لیورپول فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم لیگ برتر، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. شاگردان برندان راجرز در دیدار نخست خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره به پیروزی رسیدند.

777 نمایش

نظر دادن