تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 مرداد 1393 ساعت 18:08

فريادشيران: بيکارم و نمي‌توانم صدهزار تومان جريمه را پرداخت کنم!

مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: بيکارم نمي‌توانم جريمه صد هزار توماني را پرداخت کنم به راي دادگاه هم اعتراض مي‌کنم.

فارس: نادر فرياد شيران درباره راي محکوميت دادگاه عليه او را مايلي کهن به دليل مصاحبه‌هايي که انجام داد، گفت: طبق راي دادگاه بايد صد هزار تومان جريمه پرداخت کنم و به 91 روز حبس تعزيري هم محکوم شده‌ام البته با توجه به اينکه به هيچ محکوميتي نداشتم طبق ماده 52 قانون مجازات اسلامي اين راي به مدت يک سال تعليق شده است.
وي ادامه داد: البته من به راي دادگاه احترام مي‌گذارم و هيچکدام از مصاحبه‌هايي که کردم کتمان نکردم که البته بيشتر مصاحبه‌هايم با خبرگزاري فارس بود. من همه آنها را قبول دارم ضمن اينکه طبق قانون هم به راي اعتراض مي‌کنم. به هر حال اکنون بيکارم و نمي‌توانم جريمه صد هزار توماني که حقوق يک هفته يک کارگر است را پرداخت کنم.شايد هم بايد براي من هم گلريزان بگذارند تا اين جريمه را پرداخت کنند.
مربي سابق تيم ملي ادامه داد: من اين مطلب را به مزاح گفتم اما به راي دادگاه اعتراض خواهم کرد. ضمن اينکه ديروز هم به ملاقات غلامحسين مظلومي رفتم و وقتي شرايط او را ديدم بسيار ناراحت شدم. برايم هم عجيب است که بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه هنوز به ديدار اين قهرمان ملي نرفته است. آقاي افشارزاده که 40 سال در ورزش قدمت داريد و استاد و سرور و همکار من بوده‌ايد بهتر است که به ملاقات مظلومي برويد. يا اينکه واژه فرهنگي را از کنار باشگاه استقلال حذف کنيد و بنويسيد تيم فوتبال استقلال.
فريادشيران افزود: مديرعامل باشگاه استقلال و صندوق حمايت از قهرمانان ملي بايد از امثال مظلومي حمايت کنند. خانواده مظلومي حتي نگران هزينه‌هاي بيمارستان هستند. آقاي وزير، آقاي وکيل که در زمان انتخابات التماس دعا داريد تا اين افراد از شما حمايت کنند اکنون هم اين نفرات را دريابيد شما اکنون مديرعامل باشگاه استقلال هستيد و بايد اين قهرمانان ملي را دريابيد.

877 نمایش

نظر دادن