تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 مرداد 1393 ساعت 16:39

دغاغله: کريمي گفت شماره 8 نوش جانت

همانطور که پيش‌بيني مي‌‌شد مهدي دغاغله بازيکن تازه وارد پرسپوليس به دليل مصدوميت نمي‌‌تواند اين تيم را مقابل ملوان همراهي کند.

دغاغله که با رفع مصدومیت ابتدایی دچار آسیب دیدگی تازه‌ای شده قادر به همراهی پرسپولیس مقابل ملوان نیست. او در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: خیلی دوست داشتم مقابل تیم سابقم بازی کنم اما متاسفانه نشد. گویا قرار نیست این بدشانسی دست از سر من بردارد.

او در مورد اینکه مقابل تیم سابقش نتوانست بازی کند خوشحال است یا ناراحت بیان کرد: اصلا و ابدا خوشحال نیستم. ملوان تیم سابق من بوده و به این تیم و هوادارانش مدیونم اما دلیل نمی‌ شود که به خاطر بازی نکردن مقابل این تیم خوشحال باشم. من حالا بازیکن پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است تا بتوانم به هواداران ثابت کنم که لیاقت پوشیدن پرسپولیس را داشتم.

به دغاغله می‌ گوییم که هواداران بابت مصدومیت های پیاپی او کلافه و ناراحت اند که او پاسخ می‌دهد: باور کنید خودم ناراحت تر از همه هستم و هیچ کس بیشتر از من ناراحت نیست، لحظه شماری می‌ کنم برای حضور در میدان و بازی کردن برای پرسپولیس.

علی دایی بعد از محرومیت صادقیان طی مصاحبه ای اعلام کرد بازیکنانی دارد که جای صادقیان را به راحتی پر کند، دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا منظور علی دایی او بوده یا نه گفت: من در تمام مناطق تهاجمی زمین بازی کردم از هافبک پشت مهاجم گرفته تا وینگر چپ و راست و این نظر لطف آقای دایی است که چنین موضوع را مطرح کرده اند به همین دلیل است که می‌ گویم به شدت از بازی نکردنم ناراحتم، چون هم دایی حساب خاصی رویم بازی کرده و هم هواداران. اما به هواداران پرسپولیس قول می‌ دهم که طوری بازی می‌ کنم که آنها احساس پشیمانی نکنند. مطمئن باشید اگر برسم و بازی کنم خیلی چیزها را ثابت خواهم کرد.

دغاغله در مورد پوشیدن پیراهن شماره 8 و آیا اینکه این پیراهن برای او بدشانسی آورده یا نه می‌ گوید: نه اصلا اینطور نیست اتفاقا عاشق شماره 8 هستم و این پیراهن را تا زمانی که در پرسپولیس باشم به هیچ کس نمی‌ دهم جز خود علی کریمی؛ یعنی حاضرم شماره 8 را فقط و فقط به علی کریمی بدهم که ایشان هم خداحافظی کرده و متاسفانه امکان حضورش در پرسپولیس به عنوان بازیکن وجود ندارد.

از دغاغله در مورد تماس تلفنی اش با کریمی می‌پرسیم که پاسخ می‌ دهد: واقعا برخورد علی آقا فوق العاده بود آنقدر به من روحیه داد که انگیزه ام چندبرابر شد. کریمی به من گفت قطعا لیاقت این پیراهن را داری و مطمئن هستم که با شماره 8 در پرسپولیس می‌ درخشی. این شماره نوش جانت!

دغاغله در پایان در مورد زمان دقیق بازگشتش به میادین گفت: واقعا نمی‌توانم دقیقا بگویم چه زمانی برمی گردم اما تمام تلاشم این است تا آماده و با توپ پر در میدان حاضر شوم. به هر حال هواداران پرسپولیس از من توقع زیادی دارند من تا به حال برای این تیم بازی نکرده ام، ضمن اینکه شماره 8 را پوشیده و همین مسئله مسئولیت سنگین تر می‌ کند. به همین خاطر می‌ خواهم هنگام بازگشت چنان شرایط خوب و فوق العاده ای داشته باشم که همه را راضی کنم؛ از دایی گرفته تا هواداران و کارشناسان.

 

831 نمایش

نظر دادن