تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1393 ساعت 15:28

پول دارها در باشگاه قرمزها/ دایی می رود

بعد از اظهار نظر امير خادم در مورد اينکه هيئت مديره و مدير عامل باشگاه پرسپوليس تا دوشنبه هفته آينده معرفي خواهد شد گمانه زني ها در مورد افرادي که در اين تيم حضور خواهند داشت آغاز شده  و هر روز اسامي جديد مطرح مي شود.

آریا: در اين ميان خبر مي رسد که يک سري افراد براي حضور در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس مذاکرات بسيار جدي را با مسئولان وزارت ورزش داشته اند و مثل اينکه وزارت ورزش قصد دارد يک هيئت مديره دو وجهي را براي اين باشگاه در نظر بگيرد.يعني يک سري افراد پول دار و اقتصادي به همراه چند عضو فني و فوتبالي در هيئت مديره باشند تا اين تيم براي فصل جديد از نظر مالي مشکلي نداشته باشد.

از سوي ديگر خبر مي رسد يک شرکت خصوصي قبول کرده است تا با پرداخت بخشي از مطالبات فصل پيش بازيکنان و کادرفني پرسپوليس تمام هزينه‌هاي مربوط به فصل آينده اين باشگاه را نيز تقبل کند.به نظر مي رسد اگر اين خبر رنگ واقعيت به خود بگيرد اين تيم در فصل جديد دغدغه مالي نخواهد داشت و با آرامش مي تواند مسائل فني اش را دنبال کند.


مسئولين وزارت ورزش از مدت ها قبل به دنبال واگذاري پرسپوليس فقط براي يک فصل بودند و به نظر مي رسد در پيدا کردن يک شرکت خصوصي ايده ال براي اين تيم موفق عمل کرده اند به طوري که شنيده مي شود اين شرکت قبول کرده علاوه بر تامين هزينه هاي پرسپوليس دخالتي نيز در انتخاب هيئت مديره و مديرعامل اين باشگاه نداشته باشد و تمامي اين امور بر عهده وزارت ورزش باشد و حتي سه ميليارد تومان نيز در اختيار وزرات ورزش قرار داده اند تا به بازيکنان اين تيم پرداخت شود تا مشکلي در راه تمديد قرارداد اين بازيکنان ايجاد نشود.

البته هنوز اختلافات جزئي بين وزارت ورزش و اين شرکت خصوصي وجود دارد که به نظر مي رسد به زودي رفع شود و مشکلي براي همکاري وجود نداشته باشد.

در چند روز گذشته تعدادي از پيشکسوتان نام آشناي پرسپوليس به وزارت ورزش رفت و آمد داشتند و به نظر مي رسد که اعضاي فني هيئت مديره اين باشگاه از بين اين افراد انتخاب شود.افشين پيرواني،حميد استيلي،جعفر کاشاني و دکتر محمد زادمهر از جمله افرادي بودند که در وزارت ورزش ديده شده اند و بايد چند روز منتظر بمانيم و ببينيم آيا از اين افراد در هيئت مديره استفاده خواهد شد يا نه؟


براي مديرعاملي باشگاه پرسپوليس چند گزينه مطرح است و حتي صحبت هايي نيز با برخي افراد انجام شده است.امير عابديني،محمد رضا ساکت،سعيد فائقي و افشين پيرواني گزينه هايي هستند که راي مديرعاملي اين باشگاه کانديد شده اند و از بين اين افراد ساکت و فائقي رسماً اعلام کرده اند که علاقه اي به مديرعاملي در پرسپوليس ندارند. پس فقط مي ماند امير عابديني و افشين پيرواني که هر کدام برنامه هاي خود را به وزارت ورزش داده اند و بايد ديد بالاخره کداميک از اين افراد به عنوان مديرعامل پرسپوليس انتخاب خواهند شد.

با انتخاب مديرعامل و هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تکليف علي دايي نيز در اين تيم مشخص خواهد شد.البته ماندن علي دايي در پرسپوليس با توجه به مصاحبه هايي که در روزهاي گذشته عليه وزارت ورزش انجام داده است بعيد به نظر مي رسد.

با رفتن علي دايي به احتمال زياد تعدادي از بازيکنان نام اشناي اين تيم هم که با دايي رابطه بسيار نزديکي دارند از اين تيم خواهند رفت و حتي بازيکناني مثل صادقيان، خلعتبري و عاليشاه در مصاحبه هاي اخيرشان ماندن و رفتنشان از پرسپوليس را به بود و نبود علي دايي در اين تيم ربط داده اند!

شايد بزرگترين مشکلي که حتي بعد از عقد قرار داد با اين شرکت خصوصي پيش روي مسئولان جديد پرسپوليس و وزارت ورزش خواهد بود بدهي هاي پرسپوليس در دوران مديريت رويانيان است که بايد تکليف آن مشخص شود.

بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس بدون در نظر گرفتن حدود 43 ميليارد بدهي رويانيان ، نزديک به 20 ميليارد تومان است و بايد منتظر ماند و ديد باشگاه پرسپوليس و وزارت ورزش چگونه مي‌توانند اين مشکل بزرگ را حل کنند.

اميدوار هستيم که هر چه زودتر تکليف اين باشگاه محبوب مشخص شود تا اين تيم بتواند فصل بدون حاشيه اي را در رقابت هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا سپري کند.

1450 نمایش

نظر دادن