تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1393 ساعت 10:57

قاضي: با اين وضعيت در استقلال نمي‌مانم

مهاجم استقلال گفت:‌ با وضعيتي که وجود دارد براي فصل آينده در استقلال نخواهم ماند.

محمد قاضي پس از برتري 3 بر يک استقلال مقابل الريان قطر در بازي پاياني فصل آبي‌پوشان در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازي خوب و تاکيتکي را امشب به نمايش گذاشتيم اما امتيازات مفتي را که در ليگ قهرمانان از دست داديم و به خصوص در دو بازي که در تهران ميزبان بوديم، کارمان را خراب کرد.

وي در مورد مطالبات اين فصل خود گفت: صحبت‌هايي را انجام داديم اما متأسفانه هنوز پولي دريافت نکرده‌ايم و بايد ببينيم باشگاه چطور عمل مي‌کند.

قاضي در خصوص اظهارنظر شکري، معاون حقوقي پرسپوليس مبني بر اينکه مهاجم استقلال از باشگاه پرسپوليس شکايت نکرده است، گفت: شکري را نمي‌شناسم. من کاري با شخص ندارم و از باشگاه شکايت کرده‌ام، يک فصل ورزشي هم به آنها فرصت داده‌ام که متأسفانه باز هم به خواسته‌هايم نرسيدم.

مهاجم استقلال در مورد اينکه صبح امروز در سازمان ليگ مشاهده شده بود، گفت: قرار بود با فتح‌الله‌زاده نزد آقاي تاج برويم که او نيامد و هرچقدر هم با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

وي ادامه داد: فصل تمام شد و متأسفانه کشاکش بين وزارت ورزش و باشگاه و اينکه تيم براي کجاست، خيلي فشار بر ما آورد با اين حال همه چيز بستگي به اتفاقاتي دارد که در آينده رخ خواهد داد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه فصل آينده در اين تيم خواهد ماند يا خير، گفت: با اين وضع نمي‌مانم البته پيشنهاداتي هم دارم اما زود است که در خصوص آنها بخواهم صحبت کنم و يا تصميمي بگيريم.

352 نمایش

نظر دادن