تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 ارديبهشت 1393 ساعت 12:20

تونی رفت

تونی اولیویرا سرمربی موفق تیم فوتبال تراکتورسازی، تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد.
به گزارش ایرنا، این مربی پرتغالی با اتمام قراردادش با تراکتورسازی از این تیم جدا شد و قرار است از طریق فرودگاه استانبول وارد شهر لیسبون شود.

بیماری همسر یکی از دلایل مهم سفر تونی اعلام شده است که بلافاصله پس از بازی سه شنبه شب مقابل لخویای قطر وی تصمیم به ترک تبریز گرفت.

براساس اعلام باشگاه تراکتورسازی تبریز، قرار است اولیویرا پس از تمرکز لازم و مشاوره با وکلای خود حداکثر در سه روز آینده نظر قطعی خود را در باره ادامه همکاری و یا قطع همکاری با این باشگاه اعلام کند.

ˈآنتونیو خوزه کونسئسائو اولیویراˈ ملقب به «تونی » مربی 68 ساله و با سابقه پرتغالی در دو مقطع ابتدا از ژوئن 2012 تا می 2013 و سپس از فوریه 2014 تا آوریل 2014 سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی را بر عهده داشت که حاصل آن نایب قهرمانی لیگ برتر دوازدهم و قهرمانی جام حذفی فصل 92-93 است که در هر دو مورد تراکتورسازی را صاحب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا کرد.

این مربی با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل گهر دورود در فصل دوازدهم لیگ برتر بهترین برد تاریخ باشگاه تراکتورسازی را در لیگ برتر رقم زد.

تحمیل شکست 4 بر 1 به سپاهان در اصفهان که سنگین ترین باخت این تیم اصفهانی در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود و همچنین پیروزی 3 بر 1 مقابل استقلال در تهران برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی از جمله کارنامه درخشان این مربی پرتغالی است.

اولیویرا همچون واسیلی گوجای رومانیایی که در دهه 70 سرمربیگری تراکتورسازی را بر عهده داشت از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران این تیم برخوردار است.

565 نمایش

نظر دادن