تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 ارديبهشت 1393 ساعت 12:02

موراتي: مورينيو به اينتر بازخواهد گشت

مالک پيشين نراتزوري پيش بيني کرد که آقاي خاص يک روز دوباره به جمع آبي‌و مشکي‌پوشان شهر ميلان باز خواهد گشت.

ماسيمو موراتي، مالک پيشين باشگاه اينتر که در حال حاضر به عنوان يکي از اعضاي هيئت مديره در اين باشگاه فعاليت مي‌کند، از خوش‌بيني خود براي بازگشت ژوزه مورينيو، يکي از موفق‌ترين سرمربيان تاريخ تيم فوتبال اينتر به اين تيم خبر داد.

به نقل از تسنيم، مورينيو چهار سال پيش براي اينتر سه‌گانه قهرماني سري A، ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي ايتاليا را به ارمغان آورد تا نراتزوري اولين تيم تاريخ کالچو باشد که در يک فصل تمامي جام‌ها را مي‌برد. به همين دليل آقاي خاص به سرمربي اسطوره‌اي در نزد هواداران اينتر تبديل شده است و همچون فصل جاري، هرگاه که اين تيم شکست خورده است، هواداران خواهان بازگشت وي به نراتزوري شده‌اند.

ماسيمو موراتي نسبت به اين موضوع خوش‌بين است. او گفت: گاهي اوقات فکر مي‌کنم که ما مي‌توانستيم به جاي خريدن کلي بازيکن، ژوزه مورينيو را برگردانيم اما عقل سليم چيز ديگري مي‌گويد. ضمن اينکه ما نبايد فراموش کنيم که مورينيو زماني آمد که روبرتو مانچيني بعد از شکست برابر ليورپول (در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در فصل 08-2007) شروع به ابراز نارضايتي از وضعيت تيم کرد. گفتن اين موضوع به مانچيني که ما با مربي ديگر قرار داد بسته‌ايم کار سختي بود به خصوص که او آن سال اينتر را قهرمان سري A‌ کرد.

موراتي افزود: آن سال مورينيو حرفه‌اي‌گري فوق‌العاده‌اش را ثابت کرد. ما به او هشدار داديم که بايد به مانچيني مهلت بدهيم و او هم گفتم منتظر تماس من خواهد ماند و تا آن زمان با تيم ديگري وارد مذاکره نمي‌شود. او پاي حرف خود ماند.

مالک پيشين اينتر درباره جدايي آقاي خاص از اين تيم در سال 2010 براي قبول هدايت رئال مادريد گفت: فکر مي‌کنم جدايي مورينيو و اينتر از راه درستي صورت گرفت. مورينيو مانند تندباد يا توفان بود. به نظر من اينکه او بعد از کسب سه‌گانه نخواست به کارش ادامه دهد طبيعي بود. فصل بعد از رفتن او ما سوپرجام ايتاليا، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي جهان را فتح کرديم و شايد اگر لئوناردو زودتر هدايت تيم را بر عهده مي‌گرفت، يک اسکودتوي ديگر را هم فتح مي‌کرديم.

موراتي درباره دوران پرتلاطم حضور مورينيو در رئال مادريد هم گفت: ژوزه در رئال مادريد به آن رضايتي که به دنبالش بود نرسيد اما اکنون در چلسي است، يکي ديگر از تيم‌هاي که به آن علاقه دارد. مي‌دانم که او يک روز دوباره به اينتر برمي‌گردد. الان اين امکان براي او مقدور نيست اما شايد بعدها، پس از رفتن ماتزاري که البته او هم مربي خوبي است، برگردد.

510 نمایش

نظر دادن