تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 ارديبهشت 1393 ساعت 09:00

وداع تراکتورسازی از آسیا با شکست + تصاوير

تراکتور سازی ایران در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر لخویا تن به شکست داد.

ایسنا: در ادامه هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ،تراکتور سازی ایران از ساعت 20:00 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان لخویا قطر بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود لخویا به پایان رسید. در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توانستند یکی، دو فرصت نصفه و نیمه روی دروازه‌ها خلق کنند.



در نیمه دوم بازی که زیر بارش شدید باران آغاز شد تراکتورسازی توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و یکی، دو فرصت خوب گلزنی نیز بدست بیاورد. در یکی از این فرصت‌ها در دقیقه 53 بازی فرشاد احمد زاده صاحب یک فرصت شوت‌زنی ش که ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت. در دقیقه 51 بازی بر اثر بارش شدید تگرگ بازی نیمه تمام ماند و دو تیم به رختکن رفتند.



بعد از حدود 35 دقیقه توقف با بهتر شدن شرایط جوی بازی ادامه پیدا کرد. در دقیقه 68 بازی سعید دقیقی درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما ضربه پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی مهاجم لخویا روی یک ضد حمله در دقیقه 70 با داود نورصوفیانی تک به تک شد اما تکل مرتضی اسدی باعث سرنگون شدن او شد و داور مسابقه نیز این صحنه را خطا تشخیص داد و اعلام پنالتی کرد. مجید بوقرا نیز این توپ را برای لخویا به گل تبدیل کرد.



در دیگر بازی این گروه العین امارات میزبان الاتحاد بود که این بازی یک بر یک به پایان رسید. با توجه به نتایج بدست آمده العین امارات با یازده امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گرفت و الاتحاد نیز با ده امتیاز در رده دوم قرار گرفت و همراه با العین به دور بعد صعود کرد. تراکتورسازی ایران نیز با پنج امتیاز پایین‌تر از لخویای هفت امتیازی در دره چهارم گروه قرار گرفت.

606 نمایش

نظر دادن