تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 13:57

عجمان نمي‌تواند از پرسپوليس به فيفا شکايت کند

نماينده تام‌الاختيار محمد رويانيان اعلام کرد که خطري پرسپوليس را درباره پرونده خلعتبري تهديد نمي‌کند.

فارس: پس از نامگذاري ليگ امارات به نام جعلي «خليج ع‌ر‌ب‌ي» محمد رويانيان اعلام کرد که اجازه نخواهد داد که خلعتبري در اين ليگ جعلي شرکت کند از همين رو سفري به همراه مشيري مسئول امور بين‌الملل خود به امارات داشت و در جلسه‌اي با مسئولان عجمان امارات براي جدايي خلعتبري و پيوستنش به پرسپوليس به توافق رسيد . اما پس از پرداخت دو قسط پول رضايتنامه خلعتبري به اماراتي‌ها با رفتن رويانيان، پرداخت قسط 250 هزار دلاري سوم به تأخير افتاد تا حدي که عجماني‌ها اعلام کردند دست به شکايت خواهند زد و حتي اعلام شده در ازاي هر ماه تأخير 50 هزار دلار به طلب عجماني‌ها اضافه خواهد شد و جمعاً اين مبلغ تا به امروز 600 هزار دلار شده است. از همين رو امروز پرونده قرارداد باشگاه پرسپوليس و عجمان درباره قرارداد خلعتبري توسط رويانيان و مشيري نماينده تام‌الاختيارش که در جلسه امارات نيز حضور داشتند بررسي شد.
پس از بررسي اين توافقنامه، مشيري به فارس گفت: ابتدا بايد اين را اعلام کنم که هدف اول رويانيان و باشگاه پرسپوليس اين بود تا خلعتبري در ليگ جعلي با نام «خليج ع‌ر‌ب‌ي» حضور پيدا نکند به همين دليل ما به خاطر منافع ملي قدم رو به جلو گذاشتيم و اين بازيکن را به پرسپوليس آورديم تا به اماراتي‌ها بگوييم خليج فارس، هميشه فارس است. اين صحبت رويانيان بود.
وي افزود: اما در مورد اين موضوع که اعلام شده در ازاي هر ماه تأخير بابت قسط سوم 250 هزار دلاري خلعتبري 50 هزار دلار به اين پول اضافه مي‌شود بايد بگويم که اين موضوع با بررسي‌هايي که داشتيم صحت ندارد و موضوعي بيهوده است. ما در تفاهم‌نامه قرار بود در صورتي که قسط اول را به موقع ندهيم 50 هزار دلار جريمه شويم که ما قسط اول و دوم را به موقع داديم پس پرونده 50 هزار دلار جريمه بسته است.
مشيري ادامه داد: در مرحله بعدي بايد اعلام کنم ITC خلعتبري صادر شده و مکاتباتي با فيفا و فدراسيون فوتبال ايران انجام شده مبني بر اينکه اين بازيکن با اماراتي‌ها تسويه حساب کرده، حالا نمي‌دانم حرف از چه شکايتي مي‌زنند که اين موضوع هم طبق توافقنامه قابل قبول نيست! ضمناً اگر عجماني‌ها بخواهند شکايت هم کنند بايد 250 هزار دلار بابت قسط سوم به آنها پرداخت کنيم که قطعاً فيفا اعلام مي‌کند که اين پول را اقساطي بدهيد پس تهديدي پرسپوليس را در بر نمي‌گيرد و فقط ما بايد بابت قسط سوم اين بازيکن 250 هزار دلار پرداخت کنيم.
اين در شرايطي است که مسئولان باشگاه پرسپوليس و مخصوصاً پروين در چند مدت گذشته بسيار نگران پرونده خلعتبري و عجماني‌ها بودند.

572 نمایش

نظر دادن