تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 09:05

یوونتوس به قهرمانی سری آ نزدیک تر شد

تمام دیدارهای هفته سی و چهارم رقابتهای سری آ ایتالیا شنبه در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد که طی آن تیم های اینترمیلان، ساسولو، میلان، کاتانیا، کالیاری، ورونا، یوونتوس و رم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، تیم فوتبال یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابتها با پیروزی مقابل بولونیا یک قدم دیگر به قهرمانی در رقابتهای این فصل سری آ نزدیک تر شد. یوونتوس در این بازی که در حضور بیش از 38 هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس آره نا برگزار شد موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را از پیش رو بردارد. پل پوگبا تک گل یووه را در دقیقع 64 این بازی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم تیم فوتبال میلان که این روزها به نظر می رسد از بحران خارج شده با نتیجه 3 بر صفر لیورنو را شکست داد تا پنجمین پیروزی پیاپی خود در رقابتهای سری آ را جشن بگیرد. میلان با این پیروزی امیدهای خود برای کسب سهمیه اروپایی را زنده کرد. ماریو بالوتلی (43)، عادل تربت (51) و جیامپائولو پاتزینی (83) برای میلان در این بازی گل زدند.

در دیگر دیدار رم با نتیجه یک بر صفر فیورنتینا را از پیش رو برداشت. راجا ناینگولان تک گل رم را در دقیقه 26 بازی به ثمر رساند. رم با این پیروزی همچنان فشار را روی یوونتوس صدرنشین حفظ می کند.

ناپولی در خانه اودینزه با تساوی یک بر یک متوقف شد و اینتر هم در خانه پارما با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. نتایج کامل دیدارهای این هفته سری آ به شرح زیر است:

پارما صفر – اینتر 2

کیه وو صفر – ساسولو یک

لاتزیو 3 – تورینو 3

میلان 3 – لیوورنو صفر

کاتانیا 2 – سمپدوریا یک

جنوا یک – کالیاری 2

آتالانتا یک – ورونا 2

اودینزه یک – ناپولی یک

یوونتوس یک – بولونیا صفر

فیورنتینا صفر – رم یک

جدول رده بندی:
1- یوونتوس 90 امتیاز
2- رم 82 امتیاز
3- ناپولی 68 امتیاز
4- فیورنتینا 58 امتیاز
5- اینتر 56 امتیاز
6- میلان 51 امتیاز
----------------------------
18- ساسولو 28 امتیاز
19- لیوورنو 25 امتیاز
20- کاتانیا 23 امتیاز

 

474 نمایش

نظر دادن