تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 08:51

کي‌روش، سرمربي بعدي آفريقاي‌جنوبي؟

پايگاه اينترنتي "THE NEWS" آفريقاي جنوبي از مربيگري کارلوس کي‌روش در تيم ملي فوتبال اين کشور پس از جام جهاني 2014 برزيل خبر داد.

کارلوس کي‌روش که به همراه تيم ملي فوتبال ايران در اردوي آفريقاي جنوبي حضور دارد قراردادش با فدراسيون فوتبال ايران پس از جام جهاني 2014 برزيل به پايان مي‌رسد و هنوز قراردادش را تمديد نکرده است.

پايگاه اينترنتي "THE NEWS" آفريقاي جنوبي مدعي شد کارلوس کي‌روش پس از پايان جام جهاني 2014 برزيل هدايت تيم ملي آفريقاي جنوبي را بر عهده خواهد گرفت. در حال حاضر گوردن ايگساند، هدايت بافانا بافانا را بر عهده دارد و قرارداش با فدراسيون فوتبال اين کشور در پايان ماه ژوئن به پايان مي‌رسد.

فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي در روزهاي گذشته با سرمربي خودشان دچار اختلاف شده و اعلام کردند که او بازيکنان را تحريک کرده است تا عليه فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي اعتصاب کنند تا پاداش‌هايشان را به دست آورند. هر چند ايگنساند اين اتهامات را رد و اعلام کرده نقشي در اعتصاب بازيکنان آفريقاي جنوبي نداشته است.

کارلوس کي‌روش پيش از اين يک بار روي نيمکت آفريقاي جنوبي نشست و موفق شد اين تيم را به جام جهاني 2002 برساند. اما در جام جهاني روي نيمکت اين تيم ننشست.

456 نمایش

نظر دادن