تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 08:34

انتقاد قلعه‌نویی و استقلالی‌ها از حرکت رحمتی

اگر آن حرکت رحمتی منجر به گل برتری استقلال می‌شد، قطعا او الان بازیکن محبوب آبی‌ها بود.


 
بازی تیم فوتبال استقلال برابر الشباب در لیگ قهرمانان آسیا حاوی اتفاقات عجیبی بود. باخت یا تساوی مقابل الشباب فرقی برای استقلال نداشت. استقلالی ها که با گل آرش برهانی امیدوار به صعود از گروهشان شده بودند با پنالتی نادرست داور آب سردی روی پیکرشان پاشیده شد.
 
بعد از گل تساوی الشباب استقلالی ها به در و دیوار کوبیدند تا گل برتری را بزنند اما ناکام بودند. در آخرین لحظات بازی روی یک ضربه کرنر رحمتی به محوطه جریمه حریف رفت تا بلکه با ضربه سر بتواند گل برتری استقلال را بزند اما آبی ها اسیر ضد حمله شدند و بازیکن الشباب در حالی دروازه بدون دروازه بان استقلال را باز کرد که دیگر هیچ فرصتی باری جبران نبود.
 
رحمتی که در بازی با تراکتورسازی هم گلهای حساسی خورده بود و فراز و نشیب زیادی در فصل جاری داشت بعد از بازی با انتقادات زیادی روبرو شد. البته فضای استقلال به گونه ای نیست که کسی بتواند رو در روی رحمتی حرفهایش را بزند. به این دلیل که او کاپیتان است برخی از استقلالی ها که رابطه چندان خوبی با رحمتی ندارند پشت سر او حرفهای زیادی زدند.
 
بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند رحمتی با خالی کردن دروازه باعث شده گل دوم الشباب به راحتی به ثمر برسد و استقلالی ها سوژه هواداران رقیب شوند. بازیکنان استقلال که اکثرا هم در شبکه های اجتماعی عضو هستند، دیده اند در روزهای اخیر هواداران پرسپولیس چه طنزهایی برای آنها ساخته اند.
 
گفتنی است؛ امیر قلعه نویی هم از عملکرد رحمتی و خالی کردن دروازه ناراحت شده و پیش دستیارانش از او انتقاد کرده است. البته اگر آن حرکت رحمتی منجر به گل برتری استقلال می شد قطعا او الان بازیکن محبوب آبی ها بود اما بخت با دروازه بان شماره یک استقلال که این روزها حال خوشی ندارد و قید جام جهانی را هم زده یار نبود.
824 نمایش

نظر دادن