تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 08:25

دانيال داوري شماره يک است

فرصتِ حضور در جام جهاني براي آنهايي هم که مطمئن هستند، حتي يک دقيقه بازي نخواهند کرد هم مهم است. چرا که افتخار مشارکت در مهمترين اتفاق فوتبالي چيزي نيست که فوتباليستها بتوانند از کنارش به راحتي بگذرند.

به گزارش آخرین نیوز، فرصتِ حضور در جام جهاني براي آنهايي هم که مطمئن هستند، حتي يک دقيقه بازي نخواهند کرد هم مهم است. چرا که افتخار مشارکت در مهمترين اتفاق فوتبالي چيزي نيست که فوتباليستها بتوانند از کنارش به راحتي بگذرند.

آنچه مسلم است، گلر اصلي تيم ملي در برزيل کسي غير از دانيال داوري نخواهد بود. دروازه بان ايراني_ آْلماني که به واسطه عملکرد قابل قبولش در بوندسليگا، انتخاب بي حرف و حديث کي روش براي پوشيدن شماره يک تيم ملي در برزيل است. داوري از همان روزي که در آلمان شاهد پيروزي يک بر صفر ايران برابر کره جنوبي بود، مي‌دانست که با وجود درخشش خيره کننده رحمان احمدي در سه 90 دقيقه سخت و مهم، بازهم مهره اصلي تيم در درون دروازه خودش است.

اما سؤال اين است که چه کسي دروازه بان دوم است و دروازه بان سوم کدام يکي از گلرهاي حاضر در اردو خواهد بود.

تا همين يکي دو روز پيش، تقريبا همه مطمئن بودند که دروازه بان سپاهان با نشستن روي نيمکت جام جهاني، پاداش بازيهاي خوبش در خردادماه سال گذشته را خواهد گرفت و همه دنبال اين بودند تا گزينه شماره سه را حدس بزنند. اما کارلوس کي روش که نشان داده است، از لج بازي بدش نمي‌آيد اگر واقعا ملي پوشان سپاهان را به تيم ملي دعوت نکند، به رحمان حسرت به دلِ جام جهاني خواهد ماند تا عليرضا حقيقي به واسطه حضور در اروپا (کي روش هميشه بازيکنان ليگهاي خارجي را در اولويت قرار مي‌دهد) به عنوان شماره دو، نيمکت نشينِ داوري شود و کادر فني به جاي حقيقي که تا پيش از اين شماره سه بود، دنبال گزينه ديگر باشد.

سوشا مکاني از سوي فيفا يک جلسه محروم است و به همين دليل منطقي نيست که جزو گزينه‌هاي نهايي باشد و مي‌ماند عليرضا بيرانوند و حامد لک که بايد يکي از اين دو نفر سکونشين شوند و ديگري با ناراحتي هر چه تمامتر از خانه به تماشاي جام جهاني بنشيند که با توجه به اينکه حامد ليگ در چند اردوي قبلي از سوي کي روش دعوت شده بود بيرانوند هم بعد از حذف رحمان احمدي به جمع ملي پوشان فراخوانده شد، به احتمال زياد دروازه بان تراکتورسازي بعد از داوري و حقيقي گلر سوم ايران در جام جهاني خواهد بود و مکاني و بيرانوند هم به دليل شرايطي که شرح داده شد بايد قيد حضور در جام جهاني را بزنند.

منبع: ابتکار

447 نمایش

نظر دادن