تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 فروردين 1393 ساعت 16:09

بازي مرگ و زندگي براي استقلال /فولاد براي صعود مي جنگد

امروز از مرحله گروهي  ليگ قهرمانان آسيا دو بازي حساس و سرنوشت ساز برگزار خواهد شد.

 

در رقابتهاي امروز  تيم استقلال در يک بازي مهم مهمان تيم الشباب عربستان خواهد بود.
اين بازي حساس براي استقلال بازي مرگ و زندگي خواهد بود.چون تنها در صورت برد استقلالي ها شانس صعود به مرحله بعد را خواهند داشت .
استقلال با سه بازي ضعيف در دور رفت همه را نااميد کرد ولي برتري مقابل تيم الجزيره امارات باعث شد تا استقلال دوباره شانس صعود به مرحله بعد را پيدا کند. امير قلعه‌نويي و تيمش که پايان تلخي را در رقابت هاي ليگ ‌برتر داشتند و شانس حضور در رقابتهاي سال آينده آسيا را از دست دادند حالا براي اعاده حيثيت اميدوار هستند  مقابل حريف عربستاني نتيجه عالي بگيرند تا انتقادات زيادي که به آنها مي شود کاسته شود.

استقلال در حالي پا به زمين تيم عربستاني مي گذارد که تمامي ملي پوشانش را در اختيار دارد و قلعه نوعي اميدوار است تيمش بتواند نتيجه خارق العاده اي در اين ديدار کسب کند و بتواند همچنان شانس خود را به عنوان يکي از دو تيم صعود کننده به مرحله بعدي رقابتهاي اسيايي را حفظ نمايد.البته تيم عربستاني نيز براي صعود به مرحله بعد به دنبال   برد و حداقل مساوي است تا بتواند صعودش را به عنوان يکي از دو تيم قطعي کند.
اميدوار هستيم که شاگردان امير قلعه نوعي با يک بازي خوب بتوانند الشباب را شکست داده و اميدها را براي صعود زنده نگه دارند.
ديدار استقلال با الشباب عربستان امروز ساعت 22:05 در ورزشگاه فهد رياض برگزار خواهد شد.داور اين ديدار داور نواف عبدا...  از بحرين و کمک‌ها نيز ياسر خليل ابراهيم و ابراهيم مبارک از بحرين خواهند بود.
در ديگر ديدار امروز فولاد ايران که با 8 امتياز از 4 بازي قبلي‌اش در صدر گروه قرار دارد و نتايج بسيار عالي را گرفته است، از ساعت 17:30 و در حالي وارد چمن ورزشگاه غدير مي‌شود که مي‌خواهد از آخرين بازي خانگي ‌اش امتياز کامل را گرفته و به عنوان تيم اول صعود کند.. فولاد با يک پيروزي در فاصله يک هفته تا پايان مقدماتي قطعاً صعود خواهد کرد و در صورت صدرنشيني شانس ميزباني در ت ک‌بازي مرحله يک‌هشتم نهايي را خواهد داشت؛ يعني اميد براي رسيدن به يک ‌چهارم و جمع هشت تيم برتر قاره کهن.البته فولاد براي رسيدن به اين مهم کار اساني پيش رو ندارد.


حريف امروز فولاد "الجيش قطر" است، تيمي که مثل فولاد از 4 ديدار قبلي با 2 برد و 2 مساوي، 8 امتياز گرفته و با تفاضل گل مثبت 3 (1-4) در مقابل مثبت 2 فولاد (1-3) بالاتر از نماينده کشورمان صدرنشين اين گروه است. به عبارت ساده‌تر، امروز فولاد در فينال اين گروه پذيراي رقيب اصلي‌اش است و در صورت برد، شانس صعودش به عنوان صدرنشين به بالاي 90 درصد مي‌رسد. اين حساسيت در صورت پيروزي فولاد، اتفاق مهم امروز در ورزشگاه غدير است که همه ما دعا مي‌کنيم با حمايت يک ورزشگاه پر از هواداران خورنگرم و پرشور خوزستاني حتماً بيفتد.

 

487 نمایش

نظر دادن