تاریخ انتشار: شنبه, 16 فروردين 1393 ساعت 16:16

دایی: دوست ندارند پرسپوليس با من قهرمان شود/ نامه محرمانه وزارت ورزش به پرسپولیس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وزارت ورزش در نامه‌اي محرمانه سه شرط براي پرداخت پول به بازيکنان پرسپوليس گذاشتند.

33-523.jpgفارس: علي دايي در نشست خبري بازي با راه آهن گفت: هر چند دير است اما سال نو را تبريک مي گويم. فردا بازي سخت و حساسي با راه آهن داريم. ما به 3 امتياز اين بازي احتياج داريم. براي ما اين بازي خيلي حساس‌تر است و تمام سعي مان را مي‌کنيم که فردا 3 امتياز را بگيريم. راه آهن تيم خيلي خوبي است و در اين چند هفته گذشته امتيازات خوبي گرفته و از منطقه خطر خودش را دور کرده است . آنها براي حفظ نتيجه مي‌آيند اما اگر فوتبال شرايط نرمال داشته باشد ما مي‌‌توانيم برنده شويم و 3 امتياز بازي را بگيريم و دلمان را به بازي آخر خوش کنيم و جشن قهرماني بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه دو ميليارد وزارت ورزش به بازيکنان و مربيان پرسپوليس پرداخت شده يا نه، گفتن: متأسفانه اين پول به حساب فدراسيون ريخته شده است و قرار بود از طريق سازمان ليگ به حساب بازيکنان واريز شود. قبل از عيد اين پول واريز شده اما متأسفانه تا امروز يک ريال هم نگرفتيم. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده!

وي ادامه داد: قرار بود تا قبل از بازي با داماش يعني اول فروردين ماه اين پول پرداخت شود اما اين امر صورت نگرفت. قول دادند تا قبل از بازي با راه آهن اين پول پرداخت شود و شماره حساب‌ها هم گرفته شد اما تا امروز خبري از پول نشده است.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: امروز متوجه شدم متأسفانه وزارت ورزش در نامه‌اي محرمانه سه شرط براي پرداخت اين پول گذاشته است؛ اولين شرط اين است که تا بيش از 50 درصد به کسي پول ندهد. شرط دوم اينکه به کادر فني و عوامل اجرايي پولي ندهند مثل اينکه کادر فني از کره ديگري آمده است سوم اينکه شرط آخر خنده دار است و گفته‌اند تا مي‌شود تخفيف بگيرند مثل اينکه آمده‌ايم خريد کنيم.

دايي ادامه داد: من يک عذرخواهي بايد از مردم انجام بدهم. زيرا فکر مي‌کردم وزارت ورزش به ما کمک کرده و اين پول را واريز کرده و از آنها تشکر کردم اما بدون اينکه اين پول واريز شده باشد و از اين مسئله خبر نداشتم از آنها تشکر کردم. مثل اينکه آقايان حساب کرده‌اند حدود 12 ميليارد به بازيکنان و کادر فني بدهکارند. پس از اين همه مدت آمده‌اند 2 ميليارد پول داده‌اند و خواسته‌اند کمک کنند آن هم با اين همه شرط و شروط. نمي‌دانم چه کسي بايد جواب بازيکنان را بدهد. نمي‌دانم چگونه بازيکنانم بدون دريافت پول کار خود را انجام مي‌دهند. آقايان پول را در حساب فدراسيون ريخته‌اند و قول داده‌اند نمي دانم چرا قبل از اين بازي‌هاي حساس چنين اتفاقاتي و مسائلي درست مي‌شود . چه کار بايد کنيم؟ در کجاي دنيا چنين اتفاقي رخ مي‌دهد؟ چه بايد گفت؟ چگونه مي‌خواهم جواب بازيکنان را بدهم؟ همين جا جا دارد موضوعي را بگويم و آن اينکه متأسفانه هر وقت يک نفر به ما کمک هم مي‌کند پس از آن براي او مواردي را به وجود مي‌آورند و علايق شخصي خود را در اين زمينه دخيل مي‌کنند. جا دارد از هدايتي تشکر کنم باز هم به معرفت و مردانگي او که پس از بازي با داماش به بازيکنان پاداش داد و قرار است اين پاداش امروز تقسيم شود. به نظرم اگر مي‌گفتند خودمان تلاش مي‌کرديم و از دوست و آشنا و کساني که پرسپوليس را دوست دارند کمک مي‌گرفتيم خيلي راحت‌تر مي‌توانستيم مشکلات را رفع کنيم.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: از آقايان خواهش مي‌کنم کاري که براي ما نکرند باري از روي دوش ما برنداشتند حداقل باري روي دوش ما نگذارند بگذارند کار خودمان را بکنيم. نمي‌دانم کجاي دنيا اين مسائل ديده مي‌شود واقعا اظهار تأسف دارم که چنين شرايطي براي تيم به وجود آورده‌اند.

دايي در مورد مصدومان و محرومان تيمش گفت: متأسفانه يکي دو بازيکن ما مصدوم هستند و جا دارد به خانواده عباس‌زاده هم به خاطر از دست دادن يکي از بستگانش تسليت بگويم و براي آنها آرزوي صبر دارم. خوشخبتانه محرومي براي بازي فردا نداريم.

وي در مورد اينکه خبري در اين مدت از مسئولان و مديريت باشگاه نبوده و گويا آنها در مسافرت بودند، و همچنين قراردادي که باشگاه پرسپوليس اواخر سال گذشته با بانک رسالت منعقد کرد، گفت: من نبايد در مورد قرارداد صحبت کنم زيرا من آن را نبستم که بخواهم درباره آن توضيح بدهم گويا قرارداد در همان زمان به خاطر برخي بندهايش منتفي شده است. در مورد مسئولان باشگاه هم بايد بگويم حرف شما درست است چند وقتي است از آنها خبري ندارم من از هيچ کس به غير از آقاي منتقمي خبري ندارم نه پيگير ما هستند و نه دنبال کارهاي ما.

وي افزود: نمي‌خواستيم سال نو را به ما تبريک بگويند پس از بازي با داماش هم هيچ خبري از آنها نشد. در مجموع شرايط سخت و دشواري داريم اما کار خود را انجام مي‌دهيم. اگر کساني مثل هدايتي نبودند هم‌اکنون شرايط‌مان مشخص نبود. ما کار خود را انجام مي‌دهيم و در دو بازي آينده هم به هر گونه‌اي که شده بازي را در مي‌آوريم و خدا هم اميدوارم کمک‌مان کند و بتوانيم قهرماني را از آن خود کنيم. شرايط بحراني و خيلي سختي را داريم بيش از سه چهار ماه است که تنها کار مي‌کنيم و کسي کنار ما نيست.

دايي در مورد اينکه آيا به نظرش اين مسئله وجود دارد که تمايل ندارند پرسپوليس با علي دايي قهرمان شود، گفت: خيلي وقت است که من به اين موضوع رسيده ام. نه تنها حس بلکه شاهد اين موضوع هستم. دوست ندارندکه قهرمان شويم اما ما به اين مسائل کاري نداريم مطمئن باشيد تا اخر هم کار خود را انجام مي‌دهيم و همينطور با قدرت به کارمان ادامه مي‌دهيم هچه آن بالايي صلاح بداند اتفاق مي‌افتد تنها مسئله‌اي که برايم مهم اين است که بتوانم شب با وجدان راحت بخوابم و تمامي کارها را به درستي انجام داده باشم.

دايي در مورد اينکه ديدار فردا آخرين بازي خانگي پرسپوليس خواهد بود و از تماشاگران چه توقعي دارد، گفت: هواداران هميشه کنار ما بودند و مديون آنها هستيم. بعد از لطف خدا لطف هواداران شامل حال ما بوده است هيچ وقت ما را تنها نگذاشتند مطمئن هستم که فردا هم آنها به ورزشگاه مي‌آيند و به ما کمک خواهند کرد.

دايي در خصوص اينکه يکي از روزنامه‌هاي دولتي اعلام کرده بهادر عبدي و فرزاد آشوري به علت عدم حضور در ديدار مقابل پرسپوليس در بازي پيشين راه آهن اخطار گرفتند، گفت: اين روزنامه ورزشي از دولت قبل هم با من مشکل داشته است و تا دلتان بخواهد براي من تيتر زده‌اند. اين هم آخرين موردش است نه تنها بهادر عبدي و فرزاد آشوبي شاگردان من بوده‌اند که بيش از 50 درصد بازيکنان راه آهن شاگردانم بوده‌اند. همگي آنها هم جزء بچه‌هاي خوب و غيرتي هستند که در فوتبال هم خيلي کم هستند.

وي ادامه داد: ما با نداري‌ها در تيم ساختيم و تيم را در ليگ نگه داشتيم. سال قبل هم بهترين نتايج تاريخ راه آهن را در ليگ گرفته‌ايم به تک تک بازيکنان افتخار مي‌کنم خدا را شکر همه اين بازيکنان به خصوص آن دو نفري که نام بردم با غيرت هستند اما روي اين مسئله مانور دادند در حالي که عبدي بيش از 5-6 گل به پرسپوليس زده است و آشوبي هم هميشه بهترين بازي‌هايش را مقابل پرسپوليس انجام داده است. اينکه بگويند به خاطر مربي قبلي‌اش اخطار گرفته درست نيست.

808 نمایش

نظر دادن