تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 آبان 1392 ساعت 07:11

این پرسپولیس قهرمان می‌شود

سایت پرسپولیس: امید عالیشاه اظهار داشت: همانطور که قول داده بودیم طلسم‌ها را شکستیم و حالا پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. اینکه بیرون از آزادی نمی‌بردیم یک اتفاق بود و از ضعف ما نبود، چون برتر از حریفان عمل می‌کردیم. حالا همه طلسم‌ها شکسته است و مهم‌تر اینکه پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این اتفاق را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: هر حریفی روبروی ما قرار بگیرد در شرایط عادی محکوم به تحمل شکست خواهد بود. البته این بازی واقعا سخت بود. راه آهن مثل تیم‌های دیگر برابر ما فشرده و دفاعی بازی کرد. به همین دلیل ما انرژی بیشتری را صرف کردیم تا بتوانیم به گل برسیم و قصد نداشتیم به یک گل بسنده کنیم. در این شرایط طبیعی بود که برای دقایقی از بازی هم حریف حملاتی را برای جبران گل خورده داشته باشد. از سوی دیگر باید به شرایط افتضاح زمین تختی اشاره کنم. الان که پیروز شده‌ایم کسی نمی‌تواند بگوید بهانه می‌گیریم. این زمین واقعا بد است. نمی‌شود در آن فوتبال بازی کرد. در یک صحنه توپ از لای پای خودم در رفت و کنترلم را از دست دادم، خودم خجالت کشیدم اما واقعا حرکت توپ روی این زمین قابل پیش‌بینی نبود. ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر با وجود همه این شرایط سه امتیاز را گرفتیم تا هواداران خوشحال باشند البته می‌دانیم که از اینجا به بعد ماندن در صدر کار سخت‌تری است ولی به امید خدا برای باقی لیگ هم شرمنده هواداران نخواهیم شد.

از عالیشاه درباره مشکلاتی که تا رسیدن به این نقطه داشتند، می‌پرسیم که می‌گوید: مشکلات زیاد بود. ابتدای فصل را به یاد می‌آورم که چقدر ما را کوبیدند. می‌گفتند این تیم نتیجه نمی‌گیرد و پرسپولیس بدتر از قبل می‌شود. می‌گفتند ما به درد پرسپولیس نمی‌خوریم. هنوز چند هفته نگذشته بود و هماهنگ نشده بودیم که می‌گفتند این جوان‌ها به کار نمی‌آیند. چقدر به باشگاه و کادر فنی فشار آوردند. چقدر به هواداران استرس وارد شد. حالا هم نمی‌گوییم کار تمام شده است ولی معلوم شد این تیم در حد قهرمانی است و البته کار ما سخت‌تر شده است.

هافبک هجومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم به قهرمانی برسیم و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم هواداران در بازی‌های داخل خانه بیایند حمایت کنند. هرچه بیشتر بیایند، بچه‌ها روحیه بیشتری می‌گیرند. امیدوارم بتوانیم در نهایت قهرمانی را تقدیم آنها کنیم.

1133 نمایش

نظر دادن