تاریخ انتشار: شنبه, 04 آبان 1392 ساعت 15:32

حسینی:به حرف‌های دایی شک نکنید

فارس: سید‌جلال حسینی ابتدا در خصوص وضعیت پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بچه‌ها و یک اراده خوب با نتیجه قابل قبولی موفق شدیم پدیده را که تیم کوچکی نبود و قطعا با این بازیکنان بیشتر از آن خواهید شنید شکست دهیم.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود و به نظرم فشار زیادی را به ساق‌های بازیکنان وارد کرد اما خیلی خوب توانستیم از این بازی با تجربه‌ای که داشتیم استفاده کنیم و یک استارت بسیار خوبی در جام حذفی بزنیم. ما در جام حذفی هم قطعا مانند پارسال مدعی هستیم اما شرایط با پارسال کمی فرق دارد چون می‌خواهیم فینال را هم برنده باشیم.

وی در مورد بازی با راه‌آهن نیز گفت: هر روز که جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازی مقابل پدیده تمام شد و حالا باید مقابل تیمی بازی کنیم که مربی آن سال‌ها است که خود را در این فوتبال ثابت کرده.

وی افزود: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و در چند سال گذشته نیز نتایج خوبی گرفته. از طرف دیگر ابراهیم‌زاده نیز فوتبال ایران و بازیکنانش را بسیار خوب می‌شناسد و به همین دلیل شاید این بازی کمی با بازی‌های دیگر فرق داشته باشد اما ما هم سه امتیاز را در روزی می‌خواهیم که راه‌آهن به نتایج خوبی نرسیده و می‌خواهد مقابل ما با انگیزه زیاد خودش را ثابت کند.

حسینی تاکید کرد: تنها مشکل ما و شاید دو تیم زمین تختی است، البته برای ما فرقی ندارد اما واقعا این زمین شرایط بازی کیفیت بالا را ندارد. البته خیلی زحمت کشیده‌اند اما در این زمینه همه باید زیر توپ بزنند و به همین دلیل نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم. ما متاسفانه در همین زمین مقابل نفت بازی کردیم و وقتی که گفتیم شرایط خوب نیست همه گفتند بهانه می‌گیریم.

وی تاکید کرد: اما استقلال هم در همان زمین بازی کرد و دیدید آنها هم نظر ما را داشتند و حرف‌های ما را تاکید کردند. پس دنبال بهانه و این حرف‌ها نبودیم. ای کاش بازی در آزادی برگزار می‌شد تا هم هواداران فوتبال زیبایی می‌دیدند و هم در آن شرایط وضعیت تختی قرار نمی‌گرفتیم.همانطور که می دانید دایی گفته روی زمین صاف هیچ تیمی حریف پرسپولیس نیست که به حرفهای دایی هرگز نباید شک کنید.

مدافع قرمز‌پوشان تاکید کرد: البته این موضوع را هم باید بدانیم که بازیکنان ما با توجه به اینکه 120 دقیقه در بازی قبلی به میدان رفتند ساق‌هایشان خسته است ولی خوب ریکاوری کردند. امیدوارم در این دیدار که یکی از حساس‌ترین دیدار‌های ما برای حضور در صدر جدول است هیچ مشکلی نداشته باشیم و با تمام توان وارد زمین شویم.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص سکوت کمیته انضباطی درباره خودش گفت: حرفی در این باره ندارم. من حرفم را قبلا زده‌ام و الان هم با تمام تمرکز‌م صد در صد آماده بازی با راه‌آهن هستم. ما به این برد بیشتر از هر چیزی نیاز داریم. آنها در چند وقت اخیر خوب نبودند و این کار ما را سخت می‌کند پس اجازه نداریم به چیز دیگری فکر کنیم. فقط امیدوارم تختی یا آزادی فرقی ندارد هواداران ما بیایند تا انشاءالله برای حضور در صدر جدول آنها را کنار خودمان داشته باشیم. خوشبختانه خیلی از مسائل هم این هفته به نفع ما بوده و باید از اشتباهات تیم‌های دیگر بهترین استفاده‌ها را داشته باشیم. البته من از هواداران می‌خواهم فقط در ورزشگاه تیم خودشان را تشویق کنند تا انشاءالله پرسپولیس بتواند به هدفش برسد و به هیچ تیم و هیچ کسی کاری نداشته باشد.

1024 نمایش

نظر دادن