تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1391 ساعت 09:10

تبانی بازیکنان لبنان با قطر ثابت شد

با افشای تبانی تیم ملی فوتبال لبنان و باخت عمدی این تیم مقابل قطر، چند ملی پوش لبنانی مادام العمر محروم شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مطبوعات ورزشی لبنان با اشاره به اثبات تبانی برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار با قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ، از محرومیت مادام العمر تعدادی از آنها خبردادند.
 
در هر دو دیدار تیم های ملی لبنان و قطر، تیم لبنان با نتیجه 1- صفر شکست خورد تا قطر با همین دو برد و یک مساوی 7 امتیازی شود و همراه با ایران و کره جنوبی شانس صعود داشته باشد.
 
موضوع تبانی برخی از بازیکنان لبنان با قطر ابتدا در حد شایعه منتشر شد، اما وزارت ورزش و جوانان لبنان به جای آن که از مدعیان بخواهد سند و مدرک رو کنند، خود دست به کار شد و با تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع را بررسی و با خاطیان برخورد کرد.
 
محمود علی، یکی از بازیکنان کلیدی لبنان بود که با محرومیت مواجه شده است.
 
تئو بوکر، سرمربی آلمانی تیم لبنان که به نظر می رسد از ماجرا خبر داشته، با ابراز تاسف از این موضوع، خواستار بازنگری در حکم محرومیت خاطیان شد و گفت: آنها به خاطر سن و سال پایین و بی تجربه بودن خطا کرده اند و باید یک فرصت دوباره به آنها داده شود.
 
تیم ملی لبنان قبل از سفر به ایران برای بازی روز چهارشنبه با تیم کشورمان، به مدت سه هفته میهمان قطر بود و در این کشور اردو زده بود.
1525 نمایش

نظر دادن